Nou bij mijn werk naast komt een nieuwe Thaise massage salon te zitten, ik wist dat al wel maar had die vrouw nog nooit ontmoet. Gister kwam ze even langs om zich voor te stellen, ik was natuurlijk wel nieuwgierig want ik was nog opzoek naar een goede Thaise masseur. Toen keek ze me aan en wist precies te vertellen dat ik hoofdpijn heb en dat klopt ook ik loop al weken met barstende hoofdpijn. Toen kneep ze in mijn wenkbrouw want die was wat opgezwollen ofzo en daaraan kon ze ook zien dat ik hoofdpijn had. Daarna ging ze achter mij staan drukt op een paar plekken in mijn nek en zegt daar daar en daar heb je pijn, nou ook dat klopte weer. Daarna pakte ze opeens mijn hand en zei daar heb je ook pijn, wist ik geen eens maar nadat ze er lichte druk op zette voelde ik plots een pijn en vanmorgen ontdekte ik ook een klein blauw plekje op exact die plek. 
Volgens haar heeft alles met elkaar te maken. Bij mijn collega heeft ze dat ook gedaan en ook dat klopte allemaal. Mijn gevoel is er dus heel goed bij, dus morgen ga ik er aan geloven!