Mocht je maskers gaan gebruiken is de juiste volgorde trouwens: shampoo - masker en op het eind conditioner. Maar misschien wist je dat al.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Soez schreef:Hier ook niet borstelen als het droog is en wassen met een milde (curly girl methode) shampoo of alleen wassen met cremespoeling. Bij Action heb je een serum die ook goed werkt, volgens mij heet het ook No Frizz.
En drogen doe ik met een hydrofieldoek, zacht uitknijpen en dan om mijn haar wikkelen zoals je ook met een gewone handdoek doet. En voor meer slag/krul kun je er natuurlijk vanalles indoen.
ista schreef:Ha bokkers,
wie heeft er tips bij pluizend haar? Ik word gek van mijn haar dat echt alle kanten op piekt. Ik heb dik haar met een slag er in, draag het meestal in een staart. Haar aan de zijkant staat soms recht opzij![]()
Ik was het 3x per week, gebruik eigenlijk nooit een föhn.
Ik ben niet iemand van de ellenlange maskers oid, maar kunnen jullie producten aanraden die ik onder de douche kan gebruiken? Waarvan krijgen jullie zacht en glad haar?
Sonja_vR schreef:Hier ook Curly girl methode
Maar ik gebruik niet de hele methode![]()
Ik was 1 keer per week met CG approved shampoo
De rest van de week alleen met verdunde conditioner
En ik gebruik na het wassen met shampoo ook een conditioner en daarna een leave in
Af en toe een masker
Het hele styling producten verhaal wat er na zou komen sla ik over
Te veel moeite en ik verregen te vaak met honden uitlaten en als ik bij paard ben
Dus daar ga ik echt geen tijd in steken
ellepel schreef:curly girl methode!
ga maar es zoeken op internet en proberen.
scheelt enorm en minder tot geen pluis
Sonja_vR schreef:Met slag zouik echt niet alleen gaan co wassen![]()
Dan heb je meestal echt wel 1 of twee keer p/w shampoo nodig
Resistance schreef:Ik heb jouw haar. Wat bij mij na 22 jaar moeilijk doen, alle shampoos die er bestaan en allemaal maskers enzo heeft geholpen? Een goede fohn kopen met ionentechnoligie en een ronde keramische borstel en het dan drogen door steeds een pluk in de borstel te doen en te draaien terwijl je erop fohnt. NOOIT meer pluizig haar gehad sindsdien. Behalve toen ik het een keer niet fohnde.
Je moet 'm even leren hanteren maar echt, ik voel me een ander mens en ik ben trots op m'n haar, en het blijft drie dagen goed zitten, ook als ik er op slaap. En geen pluis. Perfect.