Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ChantalSmook schreef:Bedankt voor jullie reacties en ervaringen. Vooral dus niet teveel gaan komen zo te zien haha. Doelde idd meer op de natuurlijke producten ipv huismerken e.d. maar toch bedankt voor de input.
Maxima_S schreef:Moedermelk en water, meer is niet nodig voor een baby. Moedermelk kan in het badje, op wondjes, in een verstopt neusje, voor droge huid en je kunt moedermelk creme maken voor zere billen.
Mocht je moedermelk niet willen dan water (zeep is tot ze eten in hun haren smeren echt niet nodig!) en om het huidje in te smeren een bio olie (jojoba, amandel bijv.)
Als tip voor billendoekjes: Waterwipes, echt perfect! Alleen water en een druppel fruit extract. Alle andere waterdoekjes bevatten nog andere ingredienten die voor babyhuidjes niet altijd geschikt zijn. Ze zijn prijzig maar je kunt ze overal voor gebruiken.
Esme_ schreef:Eigenlijk gebruikte ik bijna geen verzorgingsproducten voor mijn baby. Alleen Weleda billenbalsem en Weleda Calendula douchecreme. Verder geen lotions of cremes ofzo. Ik zou dus ook niet teveel kopen, bijkopen kan altijd nog!