Zijn er meer mensen die kiezen voor GEEN kaakoperatie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xRedshift

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-19 08:37

Hutcherson schreef:
Ik heb een onderbeet (onderkaak staat te ver naar achteren) en ik kreeg van die pelotjes op de achterkant van mijn boventanden zodat mijn ondertanden daarop kwamen als ik mijn tanden op elkaar zette, dus dat mijn ondertanden niet mijn gehemelte/tandvlees raakte.

Mijn beet willen ze ook verhogen. Hoelang geleden heb jij dit gedaan? En houd het zich goed stand?

xRedshift

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-19 08:38

SinneJ schreef:
Hier een positieve ervaring met een kaakoperatie, had een lichte onderbeet. De genezing na de operatie was heel snel. Ik heb vooral een positieve ervaring omdat ik als zanger een voordeel ondervind van de betere stand van mijn kaak: de mond is de klankkast, dus hoe juister die gebruikt wordt, hoe beter de klank te sturen is.

Als je verder nog vragen hebt over mijn ervaring ermee, mag je altijd een pbtje sturen!

Maar er lijkt me weinig mis mee nee te zeggen, het blijft altijd een risico en een slag op je lijf, de ene kan het al wat beter verdragen als de andere, maar het is nooit leuk.

Lief van je! En dankjewel voor je eerlijke reactie. Voorlopig is het voor mij even van de baan en ga ik voor een alternatieve oplossing.

Silly1972

Re: Zijn er meer mensen die kiezen voor GEEN kaakoperatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-19 09:38

Ja maar daar werd mijn onderkaak naar voren mee geplaatst en vast gezet en deed verschrikkelijk zeer.

Plakkertjes beugel wilde hij allen doen als ik 2 tanden liet trekken en de operatie deed.