Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anna79 schreef:Fijn dat het gelukt is!
Voor als het je ooit nog eens overkomt, bij mij werkt het enorm goed als ik de hete douche erop zet, zo heet als je kan verdragen proberen 20 seconden vol te houden, het is dan een aantal uren verdoofd. Het schijnt dat hitte het gif afbreekt, zijn ook apparaatjes die heet worden die je ertegenaan kan houden. Bij mij is dit de oplossing en geloof me I've had my share
LoveUggs schreef:Anna79 schreef:Fijn dat het gelukt is!
Voor als het je ooit nog eens overkomt, bij mij werkt het enorm goed als ik de hete douche erop zet, zo heet als je kan verdragen proberen 20 seconden vol te houden, het is dan een aantal uren verdoofd. Het schijnt dat hitte het gif afbreekt, zijn ook apparaatjes die heet worden die je ertegenaan kan houden. Bij mij is dit de oplossing en geloof me I've had my share
Ik denk dat de zon erop niet heet genoeg isdaar gaan de plekken alleen maar meer van jeuken, maar het is voor een volgende keer wel goed om te onthouden! Eigenlijk hetzelfde als koelen. Ik heb steeds het restant van mijn drinken in plastic beker met nog wat ijsklontjes tegen de jeukende plekken aangehouden, maar 5 minuten later begint het weer.
Nu hopen dat de tabletten een beetje snel aanslaan, dan kan ik vannacht weer een beetje slapen