Wat helpt tegen allergische reactie muggenbulten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LoveUggs

Re: Wat helpt tegen allergische reactie muggenbulten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-19 13:09

Kos stad is gelukkig niet zo ver. We hebben het deze week meerdere keren gefietst, was een goede 20 minuten met de fiets. Is iig dichterbij dan welk ander dorpje dan ook :+ ik kom er wel uit, ze zullen genoeg toeristen over de vloer krijgen.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 13:13

Oh ja hoor. En in de apotheek spreken ze goed engels. Sterkte ermee nog.

Rakkie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 13:20

aloevera gel, liefst 100% recht van de plant.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 13:45

oh ok, dan laat ik het. +:)+

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-19 19:29

Ik heb het hoor! Ik heb hier gewoon cetirizine gekregen dus ik ben happy :+

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 19:30

Ahh gelukkig. Geniet van je laatste dagen.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-19 19:32

Jaa dank je, alleen morgen nog maar het gaat regenen :+

Anna79

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 20:17

Fijn dat het gelukt is!
Voor als het je ooit nog eens overkomt, bij mij werkt het enorm goed als ik de hete douche erop zet, zo heet als je kan verdragen proberen 20 seconden vol te houden, het is dan een aantal uren verdoofd. Het schijnt dat hitte het gif afbreekt, zijn ook apparaatjes die heet worden die je ertegenaan kan houden. Bij mij is dit de oplossing en geloof me I've had my share %)

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-19 20:58

Anna79 schreef:
Fijn dat het gelukt is!
Voor als het je ooit nog eens overkomt, bij mij werkt het enorm goed als ik de hete douche erop zet, zo heet als je kan verdragen proberen 20 seconden vol te houden, het is dan een aantal uren verdoofd. Het schijnt dat hitte het gif afbreekt, zijn ook apparaatjes die heet worden die je ertegenaan kan houden. Bij mij is dit de oplossing en geloof me I've had my share %)

Ik denk dat de zon erop niet heet genoeg is :+ daar gaan de plekken alleen maar meer van jeuken, maar het is voor een volgende keer wel goed om te onthouden! Eigenlijk hetzelfde als koelen. Ik heb steeds het restant van mijn drinken in plastic beker met nog wat ijsklontjes tegen de jeukende plekken aangehouden, maar 5 minuten later begint het weer.

Nu hopen dat de tabletten een beetje snel aanslaan, dan kan ik vannacht weer een beetje slapen :+

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 21:15

Kan je aan een asperine komen? Die even oplossen in een klein beetje water zodat het een papje wordt en dan erop smeren!

Anna79

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 21:48

LoveUggs schreef:
Anna79 schreef:
Fijn dat het gelukt is!

Ik denk dat de zon erop niet heet genoeg is :+ daar gaan de plekken alleen maar meer van jeuken, maar het is voor een volgende keer wel goed om te onthouden! Eigenlijk hetzelfde als koelen. Ik heb steeds het restant van mijn drinken in plastic beker met nog wat ijsklontjes tegen de jeukende plekken aangehouden, maar 5 minuten later begint het weer.

Nu hopen dat de tabletten een beetje snel aanslaan, dan kan ik vannacht weer een beetje slapen :+

Sterkte ermee TS, ik ben ook heel allergisch voor muggenbeten. Heb ooit 50 bulten in een keer op mijn beide benen gehad toen we ontsnapte kalveren moesten vangen in moerasachtig gebied, daar waren die krengen in gerend. Ik in mijn korte broek, hartje zomer, allemachtig dat heb ik geweten :oo
Plakaten krijg ik ook, meestal horzels, bizar groot soms, gloeien, rood, hele been stijf. Ik moet wel zeggen dat het de laatste jaren wat beter wordt, ik weet niet hoe oud je bent, maar misschien wordt het nog beter :D

Het apparaatje heet trouwens bite-away.

Ik hoop dat je lekker kunt slapen vannacht!

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-19 22:05

Ik ben 24 en eigenlijk afgelopen jaar voor het eerst echt last gehad van allergische reactie. Mijn onder arm was toen ontzettend dik, rood, gezwollen, warm, pijnlijk en het jeukte ontzettend. Werd als maar erger natuurlijk. Nu waren een aantal van de plekken van nu al aardig onderweg dus ik ben blij dat ik nu wat heb om het tegen te gaan :+

Ik moet er niet aan denken dat ik helemaal onder zou zitten zeg!