Zertab schreef:Enkel buikvet verliezen zal niet lukken. Als je gaat afvallen, dan gaat vet er op alle plaatsen af, en dus ook je buik. Op de andere plek gaat er meer vet af als op de andere plek.
Ik ben bij een diëtiste geweest en heb een voedingsschema gekregen. Geen frisdranken, alleen gezonde tussendoortjes, bij het avondeten minderen in koolhydraten dus meer groenten dan aardappels. Ook rijst en pasta's (die ongezond) woog ik af wat ik mocht eten. Ik ben hiermee, en natuurlijk met meer bewegen, tien kilo afgevallen. En ja, ook mijn buik is minder.
Nu blijf ik prima op gewicht / val ik soms een beetje af met drie a vier keer in de week sporten, weinig frisdrank drinken, en veel magere producten nuttigen. Ook eet ik weinig aardappels. In het weekend snoep ik gewoon weer, dat kan ik echt niet missen.
Edit: 1200 kc eten is echt veel te weinig! Daardoor ga je niet afvallen, omdat je lichaam alles vasthoudt wat het nodig heeft. Mijn diëtiste raadde aan om op 1800 kc te gaan zitten.
Zonder te eten hoe groot en hoe zwaar de TS, valt er gewoon niks nuttigs te zeggen over benodigde kcal en kcal inname.
Als ik 1800 kcal op een dag ga eten, groei ik dicht.