Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Mijn arts zei dan ook, als je galstenen eenmaal de weg door je galblaas uit hebben ontdekt, blijft dat zich herhalen en blijven dus ook de koliekaanvallen zich herhalen. In dat geval is het noodzaak om de galblaas te verwijderen en zijn er nog maar weinig ziekenhuizen die aan vergruizen doen d.m.v. een kuur.
Janneke2 schreef:(Nu hoeft die opstapeling niet per se steenvorming te betekenen, maar de ervaring leert anders. Dus maar gauw aan de slag met 'stenen oplossen'!)
goeroe schreef:Janneke2 schreef:(Nu hoeft die opstapeling niet per se steenvorming te betekenen, maar de ervaring leert anders. Dus maar gauw aan de slag met 'stenen oplossen'!)
Hoe dan volgens jou?
Gimme_Joy schreef:Wauw Boheme wat heftig! Zo lang zoveel pijn gehad!Bizar dat ze niet verder onderzocht hebben!
![]()
Na 4 jaar van aanvallen, die steeds heftiger en frequenter werden, is vorog jaar mijn galblaas verwijdert. 2 Joekels van stenen (de grootte van een paasei) kwamen eruit.
Operatie verliep vlot. Ik was de eerste drie dagen nog erg moe, en had veel last van pijn in mijn rechterschouder (door het restant gas). Ik ben twee weken thuis gebleven en daarna ging ik gewoon weer aan het werk. Heb met eten nergens last van. Ik kan alles eten en ook mijn ontlasting is als voorheen.
Dus lekker euit met dat ding, het brengt alleen maar ellende als je er last van hebt!