Mijn heupen zaten ook erg vast en door een paar keer zo te oefenen kan ik nu veel dieper gewoon squatten (en zelfs gehurkt zitten gaat me beter af).
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
linoleum schreef:Burpees vallen bij mij onder cardio en doe ik dus simpelweg ook niet
Rebel_Jits schreef:Vloeken in de kerk: een paar keer squatten in de Smith-machineKlein gewichtje erop voor het gevoel en dan ass to grass. Je kan je lijf dan beetje doorduwen zonder dat je omvalt.
Mijn heupen zaten ook erg vast en door een paar keer zo te oefenen kan ik nu veel dieper gewoon squatten (en zelfs gehurkt zitten gaat me beter af).
Frankaas schreef:Ik volg ook! Al zo'n 2 jaar bezig met krachttraining, alleen met hele wisselende periodesOftewel ik ben nog steeds niet heel veel opgeschoten. Wil dit college jaar er wel écht voor gaan. En over squats gesproken, ik vind ze ook verschrikkelijk. Ik zet m'n benen gewoon erg wijd neer anders haal ik die diepte ook niet.
linoleum schreef:StillAngel. Jammer dat je een blessure hebt gekregen. Heb je daar met je werk nu ook nog last van?
Squatschoenen heb ik laatst wel naar gekeken, maar momenteel nog even teveel geld voor hoeveel ik het gebruik. Eerst de vorm maar even goed voor elkaar krijgen, schoenen kan altijd nog!
StillAngel schreef:Frankaas schreef:Ik volg ook! Al zo'n 2 jaar bezig met krachttraining, alleen met hele wisselende periodesOftewel ik ben nog steeds niet heel veel opgeschoten. Wil dit college jaar er wel écht voor gaan. En over squats gesproken, ik vind ze ook verschrikkelijk. Ik zet m'n benen gewoon erg wijd neer anders haal ik die diepte ook niet.
Misschien een idee om je enkel flexibiliteit te oefenen? Ik heb dit ook. Of je kunt speciale squatschoenen kopen (van Adidas) met een hakje erin.