Cubone, hoe gaat het nu met jou? je bent nu een paar dagen verder, hoe vordert het?
Hier wel verbetering maar toch ook wel echt veel dingen die gewoon nooit meer worden zoals het ooit was, en dat is heel erg moeilijk accepteren (of in ieder geval zo ervaar ik het).
Bij mij helpt mijn bril met een prisma echt wel goed en ik heb tegenwoordig ook veel steun van essentiele olien om mijn hersenen wat op gang te krijgen en houden.
Ik heb mijn opleiding stop moeten zetten, maar ben deze nu weer aan het proberen op te pakken. Dit gaat so far helaas wel heel heel erg moeizaam en ik heb er wel een beetje een hard hoofd in of ik het ooit af ge krijgen
Edit: Hierboven schreef ik gisteren. Toen moest ik stoppen (door mijn nog altijd zijnde klachten) dus nu weer verder!
Bingelding en J0anieke, heel heftig jullie beide ongelukken ook!
Cubone, Ik herken het wel in grote lijnen. Push jezelf alsjeblieft niet op dit moment.! Ik was eigenwijs en bleef stug volhouden met mijn stage. Dat heeft mij heel veel meer problemen opgeleverd helaas.
En trek snel genoeg weer aan de bel! Bij mij ben ik door mijn stugge volhouden bijna aan bed gekluisterd geworden. Toen na 2 maanden eindelijk mijn revalidatie traject opgestart werd begon ik weer op het goede pad te komen. maar doorgaan terwijl jouw lichaam schreeuwt te stoppen moet je nu echt echt niet doen.
Ik heb uiteindelijk heel veel baat gehad bij Amitriptyline voor mijn hoofdpijn en slapen enz. Dit heb ik bijna 1 jaar lang gebruikt voor ik af kon en mocht bouwen.
Marie111, CBD-olie wel van gehoord maar zelf nooit gebruikt (heeft ook wel te maken met mijn verafschuwing voor alles wat met drugs en wiet enz te maken heeft
)
Fysio heeft mij nooit echt kunnen helpen. Een osteopaat daar in tegen wel. Helaas nu in frankrijk nog altijd geen goede nieuwe gevonden maar dins ik de olien gebruik gaat het alweer een stukje beter.
Verder blijft het bij mij constant op en af gaan wel nog. Maar misschien ooit dat, ook dat wat gelijkmatiger word.