Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cinniz123 schreef:Heel heftig ts hoop dat het je gespaard blijft als was je er wel zelf bij.
Hier gehad met de 3de wij wilde absoluut geen 3de.
Papa en mama hadden een avondje samen,kids waren uit logeren en wij uit eten en hadden het heel gezellig maar had een spiraal dus het kwam ons erg rauw op ons dak.
Inmiddels is ze al 20 mnd en zijn super blij met haar,het heeft zo moeten zijn maar het is niet leuk hoe rot je je de eerste periode kan voelen als je er niet zelf voor gekozen hebt.
Vumana89 schreef:Ik snap Jodie heel goed.
Hoe cru is het. Iets waar wij extreem blij van zouden worden, krijgt TS bij wijze van in haar schoot geworpen.
Want ik heb ook wat Jodie heeft. De tel kwijt met hoelang we bezig zijn. Binnen nu en 2 mnd operatie en daarna direct IVF.
Dan steekt het als iemand zich niet gezegend voelt.
Denk dat het prima is dat iemand zoiets roept. Juist om anderen er van bewust te maken dat je iets heel moois gecreerd hebt waar anderen jaren om vechten.
Hoe cru is het. Iets waar wij extreem blij van zouden worden, krijgt TS bij wijze van in haar schoot geworpen.
Want ik heb ook wat Jodie heeft. De tel kwijt met hoelang we bezig zijn. Binnen nu en 2 mnd operatie en daarna direct IVF.
Denk dat het prima is dat iemand zoiets roept. Juist om anderen er van bewust te maken dat je iets heel moois gecreerd hebt waar anderen jaren om vechten.
Annekeee schreef:cinniz123 schreef:Heel heftig ts hoop dat het je gespaard blijft als was je er wel zelf bij.
Hier gehad met de 3de wij wilde absoluut geen 3de.
Papa en mama hadden een avondje samen,kids waren uit logeren en wij uit eten en hadden het heel gezellig maar had een spiraal dus het kwam ons erg rauw op ons dak.
Inmiddels is ze al 20 mnd en zijn super blij met haar,het heeft zo moeten zijn maar het is niet leuk hoe rot je je de eerste periode kan voelen als je er niet zelf voor gekozen hebt.
Misschien dwaal ik teveel van het topic af, maar jouw situatie vind ik anders. Je had een spiraal... Zoals ik begrijp gebruikte TS in eerste instantie geen anticonceptie.
Ik begrijp heel goed dat dat voor jullie extreem schrikken is!
Quir schreef:Vumana89 schreef:Ik snap Jodie heel goed.
En zo zijn er genoeg mensen waarbij het steekt die ook een grote kinderwens hebben, maar ernstig ziek zijn en nog maar korte tijd te leven hebben en niet eens er mee bezig kunnen zijn. Of zijn/haar kinderen überhaupt nooit gaan zien opgroeien. Die niet gezegend zijn om überhaupt ooit de leeftijd te halen die jij nu hebt.
Die hoor je toch ook niet zeggen, wees blij dat je niet in korte tijd overlijd... Of wat dan ook?
Natuurlijk is het vreselijk balen dat het jullie niet lukt, dat betekend niet dat het voor een ander wel vervelend kan zijn.
Het is zo'n enorme dooddoener en vooral afgunst...
Zeg dan gewoon niets.
Vumana89 schreef:Maar ík persoonlijk oordeel niet. Maar ik begrijp de opmerking van Jodi wel.
Ik bedoel, ieder huisje heeft zn kruisje en ik ben allang blij met de hulp die we nu krijgen.
Daarnaast blijf ik er wel bij dat als je een.. ding/issue/probleem hebt als TS het goed is om toch ook even 'de andere kant' te beseffen. Niet als straf. Wel als bewustBLIJVING, want iedereen is zich ervan bewust, dat het bij sommige mensen al jaren duurt.
Nogmaals. Ik oordeel in deze niet persoonlijk op TS of haar keuzes. Maar ik snap Jodi heel goed qua gevoel.
Ik wil ts niet straffen hiervoor. Dat kan niet en waarom zou ik. Ik denk ook niet dat Jodi het bedoelde.
Mayflower_ schreef:Ik vind het zo jammer dat mensen het gelijk op zichzelf betrekken. Dit gaat niet om jullie, dit gaat om TS haar situatie.
Ik snap zelf TS haar gevoel heel goed!
Jodi93 schreef:Ik verbaas me eigenlijk een beetje.. ojee liever niet het is wel welkom..
Ik zelf ben helaas niet gezegend met dat het zo makkelijk gaat. Al 2 jaar bezig en miskraam..
Je mag toch super blij zijn als een 2e je gegund word.. ook al veranderd er veel. Als je geen 2e nog wou zijn er andere voorbehoedsmiddelen om te zorgen dat je dus niet je ojee moment krijgt.
Ik zou je man er ook bij betrekken en samen testen.
Mayflower_ schreef:Ik vind het zo jammer dat mensen het gelijk op zichzelf betrekken. Dit gaat niet om jullie, dit gaat om TS haar situatie.
Ik snap zelf TS haar gevoel heel goed!