oorbelgaatje scheef geprikt bij dochtertje, opnieuw?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 12:50

speedfiets_2 schreef:
Gewoon naar de piercer. Kost wat meer maar dat is ook een heel stuk beter. Oor belletje eruit halen en een goede week geven om te genezen. Schieten versplinterd ook het kraakbeen in het oor wat flinke reacties kan veroorzaken. Een piercer weet hier beter mee om te gaan dan de juwelier

Er zit geen kraakbeen in je oorlel :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 12:55

Tip, piercen is mooier, beter én minder pijnlijker! :D

Met piercen haal je de huid weg, met schieten versplinter je de huid. (Om het even in jip & janneke taal te houden haha) Ook kunnen piercers sowieso recht piercen, daar zijn ze op getraind en hebben ze jaren voor geoefend. Een juwelier is voor sieraden, niet voor piercings. Succes!

Popstra

Re: oorbelgaatje scheef geprikt bij dochtertje, opnieuw?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 13:01

Vroeger liet iedereen gaatjes schieten. Toen bestonden er nog geeneens Piercers.
Zo een gevaar is dat schieten niet

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 13:01

Had diegene zijn ogen dicht ofzo? :=

Zou hem er snel uithalen en inderdaad naar een Piercer gaan.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 13:02

Popstra schreef:
Vroeger liet iedereen gaatjes schieten. Toen bestonden er nog geeneens Piercers.

Vroeger waren er ook veel meer fatsoenlijke juweliers...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 13:03

MarlindeRooz schreef:
Popstra schreef:

Vroeger waren er ook veel meer fatsoenlijke juweliers...

:j toen was dat een vak, geen baantje.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 13:07

Dat ie zo scheef zit heeft imo weinig met het schieten te maken, diege is gewoon hartstikke blind ofzo. Zou absoluut verhaal gaan halen (en je geld terug) maar daar niet meer laten schieten.

Wij zijn met mijn dochter ook naar een juwelier geweest. Zij hebben iemand in dienst met erg veel ervaring, daar had ik wel vertrouwen in. Zij gebruiken een apparaat dat niet echt meer schiet maar qua techniek meer op piercen lijkt. Toen ik de techniek opzocht, zag ik dat de piercer waar ik anders heen wilde die ook gebruikt bij de oorlel :+
Ze zitten mooi, recht en nergens last van... t kan dus echt ook gewoon goed gaan :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 13:15

Popstra schreef:

Vroeger hadden auto's geen riemen. 8)7

Vroeger dit vroeger dat. Vroeger hadden we niet de kennis die we nu hebben.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-19 13:42

Ik heb ze ook laten schieten en er nooit last van gehad. Piercer doet de oren 1 voor 1 en dan zul je zien dat ze na 1 gaatje niet meer durft. Bovenin zou ik idd nooit laten schieten ivm het kraakbeen. Ik ga met haar terug en wil en goede oplossing. Dit is gewoon scheef geschoten en ik ben bang dat met hangertjes en ringen het opvalt of gewoon niet lekker zit zo dicht bij de kaak

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 13:45

Lynn_Nikita schreef:
Ik heb ze ook laten schieten en er nooit last van gehad. Piercer doet de oren 1 voor 1 en dan zul je zien dat ze na 1 gaatje niet meer durft. Bovenin zou ik idd nooit laten schieten ivm het kraakbeen. Ik ga met haar terug en wil en goede oplossing. Dit is gewoon scheef geschoten en ik ben bang dat met hangertjes en ringen het opvalt of gewoon niet lekker zit zo dicht bij de kaak

Schieten gaat toch ook gewoon 1 voor 1

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-19 13:47

Amber_anne schreef:
Lynn_Nikita schreef:

Schieten gaat toch ook gewoon 1 voor 1

Nee hoor. Werd tegelijkertijd gedaan door 2 medewerksters. Gebeurt hier op meer plekken om te voorkomen dt ze na 1 gaatje niet meer durven

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 13:52

Mijn stiefdochter is de grootste schijtert ever, heeft ze gewoon een voor een laten piercen. Geen pijn gevoeld ook. Schrikken met schieten is vaak van het geluid.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 13:53

Dat lijkt me dan een oorzaak dat het scheef zit. Normaal kijken ze na een gaatje of het goed zit en of er misschien iets aangepast moet worden.

Als ze na een gaatje niet meer durven dan moet ze maar rondlopen met 1 oorbel. Ik durfde toen ik klein was ook niet meer maar wilde er niet maar 1

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 13:59

Popstra schreef:
speedfiets_2 schreef:
Gewoon naar de piercer. Kost wat meer maar dat is ook een heel stuk beter. Oor belletje eruit halen en een goede week geven om te genezen. Schieten versplinterd ook het kraakbeen in het oor wat flinke reacties kan veroorzaken. Een piercer weet hier beter mee om te gaan dan de juwelier

Er zit geen kraakbeen in je oorlel :)

Dat wordt ook niet gezegd. Kraakbeen in het oor! staat er.

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 14:02

Popstra schreef:

Achja, vroeger, ...............toen alles anders/beter enz. was. Maar ja, dat was toen, en we leven Nu.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 14:04

Ik zou de oorbel er uit laten halen en over een tijdje opnieuw laten prikken.

Toen ik destijds als kind gaatjes liet schieten is er ook scheef geschoten en ik erger me er nog steeds verschrikkelijk aan, ook al gaat het om millimeters. Helaas voor mij geen optie meer om opnieuw te schieten want ik heb al 26 jaar gaatjes dus die groeien niet meer dicht!

Enne, schieten wordt nog steeds gedaan hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 14:08

Amber_anne schreef:
Dat lijkt me dan een oorzaak dat het scheef zit. Normaal kijken ze na een gaatje of het goed zit en of er misschien iets aangepast moet worden.

Als ze na een gaatje niet meer durven dan moet ze maar rondlopen met 1 oorbel. Ik durfde toen ik klein was ook niet meer maar wilde er niet maar 1

Die stippen stonden toch goed.
De oorzaak ligt bij iemand die een centimeter naast de stip zat.
Was het met zo een wegwerpdrukker?
Dat is meer piercen dan schieten hoor. Die soort nietmachinepistolen van vroeger zie je bijna niet meer.

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 14:44

Ik zou beide oorbellen eruit halen want ook de 'juiste' kant lijkt wat laag te zitten (kan ook vertekend beeld zijn door foto) en dan op zoek gaan naar een goede piercer.
Ik vraag mij af wat je precies wil als je terug gaat? Dat ze het verbeteren zodra het verkeerd geschoten gaat dicht is?
Zelf zou ik zo een prutser namelijk niet meer aan mijn dochters lijf laten :o

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 14:58

Groei dat dan echt weer dicht?Zodat je er niks meer van ziet?Mijn gaatjes zijn 25 jaar later nog zichtbaar heb er nooit geen oorbel ingehad.

SvS88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 15:43

Ik zou ze er allebei uithalen.. Zitten allebei niet echt op eenmooie plek. Ik zou mijn geld terugvragen en het bij een piercer laten doen..

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 17:46

NoGo schreef:
Ik zou beide oorbellen eruit halen want ook de 'juiste' kant lijkt wat laag te zitten (kan ook vertekend beeld zijn door foto) en dan op zoek gaan naar een goede piercer.
Ik vraag mij af wat je precies wil als je terug gaat? Dat ze het verbeteren zodra het verkeerd geschoten gaat dicht is?
Zelf zou ik zo een prutser namelijk niet meer aan mijn dochters lijf laten :o

Helemaal mee eens. Het andere gastje zit inderdaad te laag.
Geld terug eisen en ergens anders naartoe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 11:02

Wat heb je uiteindelijk gedaan TS? Ben je nog terug geweest?

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-19 13:23

Mijn dochter durfde / wilde absoluut niet dus voor nu zit het er nog in. Wel heb ik contact opgenomen met de winkel en die zou mij vandaag terugbellen

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 13:27

Waarom heb je ze er niet uitgehaald zodat ze dichtgroeien?

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 13:37