Dioxide schreef:De titel is een exacte omschrijving van mijn probleem, alleen ga ik er inmiddels zodanig fysiek (mentaal steeds meer) aan onderdoor dat ik me even geen raad meer weet.
Wat nu het probleem is, is dat onze supervisor op vakantie is en ik met de opper-manager écht niet door een deur kan (niemand, overigens) en dus dit niet met hem wil bespreken.
Ziek melden is voor mij een hele moeilijke stap, omdat nog zeker 2 collega's uit "mijn" rooster ook tegen een burn out aan lopen. Ik voel me zwak en schuldig tegenover hen als ik me ziek zou melden, omdat er gewoon geen vervanging is. Zwart wit gezegd is dit natuurlijk het probleem van de werkgever, maar ik geef te veel om mijn collega's om ze maar gewoon te laten vallen.
Ik snap echt je probleem niet. Hoezo je weet je geen raad? Je lichaam geeft toch overduidelijk aan dat je NU rust moet nemen? Dat je je manager niet mag lijkt mij hier volledig los van te staan. Net als je collega's. Die zijn toch ook gewoon volwassen en hebben een mond? Ga jezelf ajb niet kapot werken t.b.v. een ander.
Je zal dit vast hard vinden, maar je bent op deze manier echt niet slim bezig.