Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Trui schreef:mag ik vragen hoe ik aan een langer-staafje-oorbel kom? dacht altijd dat de schietoorbellen al langer waren dan normaal namelijk
oke leuk en aardig zo dat advies over volgende keer naar een pieter gaan maar daar word m’n gaatje NU toch niet beter door...? ik probeer echt wat met het advies te doen maar dan moet ik er wel wat mee kunnen. ik wil helemaal geen derde gaatje dus op ieuw naar de pieter of de juewelier ervoor hoef ik sowieso niet. er komt geen volgende keer
antje_vip schreef:Ik vraag me vooral af waarom er geen "zweerknopje" in zit. Bij mijn 2 piercings was het gebruikelijk dat het staafje iets langer was zodat de evt zwelling geen problemen gaf, en gewoon een dikkere knop erop. Ongeacht of je dat mooi vindt of niet, de wond zou toch eerst moeten helen...
Trui schreef:antje_vip schreef:Ik vraag me vooral af waarom er geen "zweerknopje" in zit. Bij mijn 2 piercings was het gebruikelijk dat het staafje iets langer was zodat de evt zwelling geen problemen gaf, en gewoon een dikkere knop erop. Ongeacht of je dat mooi vindt of niet, de wond zou toch eerst moeten helen...
dat zit er toch in? zweerknopje is toch een zweerknopje? staafje is al langer dan mijn normale oorbellen
antje_vip schreef:Trui schreef:[quoe="antje_vip"]
Ik vraag me vooral af waarom er geen "zweerknopje" in zit. Bij mijn 2 piercings was het gebruikelijk dat het staafje iets langer was zodat de evt zwelling geen problemen gaf, en gewoon een dikkere knop erop. Ongeacht of je dat mooi vindt of niet, de wond zou toch eerst moeten helen...
dat zit er toch in? zweerknopje is toch een zweerknopje? staafje is al langer dan mijn normale oorbellen
Trui schreef:wat bedoel je dan met zeep? want met douchen komt er tuurlijk ook goed shampoo ens langs en spoel ik naderhand de zeep daar express goed weg