Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chapeau2002 schreef:Ik krijg jaarlijks een mammografie en kan je verzekeren dat het echt wel meevalt. Ik herken echt niets van die 'horror' verhalen. Je hoeft je om het onderzoek echt niet druk te maken.
Sabri schreef:Chapeau2002 schreef:Ik krijg jaarlijks een mammografie en kan je verzekeren dat het echt wel meevalt. Ik herken echt niets van die 'horror' verhalen. Je hoeft je om het onderzoek echt niet druk te maken.
Misschien had ik ook beter niet kunnen zitten googlen op mammografie en pijnlijk. Ik schrik echt dat sommige schrijven dat hun borstweefsel kan scheuren/de borsten dagenlang blauw, flauwvallen van de pijnlijkheid etc..Ik zie dat dan weer voor me als dat dit allemaal kan gaan gebeuren
Sabri schreef:Chapeau2002 schreef:Ik krijg jaarlijks een mammografie en kan je verzekeren dat het echt wel meevalt. Ik herken echt niets van die 'horror' verhalen. Je hoeft je om het onderzoek echt niet druk te maken.
Misschien had ik ook beter niet kunnen zitten googlen op mammografie en pijnlijk. Ik schrik echt dat sommige schrijven dat hun borstweefsel kan scheuren/de borsten dagenlang blauw, flauwvallen van de pijnlijkheid etc..Ik zie dat dan weer voor me als dat dit allemaal kan gaan gebeuren
Goed en fijn om te lezen dat het ook wel te doen is/meevalt
Sabri schreef:Ik heb dus ook nog nooit zo'n mammografie gehad. Schrik best dat mensen schrijven heftige pijn bij 'pletten' en dat borsten nog dagen blauw zijn. In hetzelfde ziekenhuis ook binnenkort afspraak ivm erge migraine klachten. Natuurlijk ook stress over de mogelijke uitslag( wat als het niet goed is?) , dus wat dat betreft zou ik eigenlijk liever wel gaan dan nog langer afwachten. Alleen met migraine is dat ook echt geen pretje..
Migraine is nu (denk door de stress) meer aan opkomen, als ik vol in de aanval zit kan ik ook echt niets meer hoor dan plat in donker liggen!
Goed en fijn om te lezen dat het ook wel te doen is/meevalt