Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Astorga schreef:Ik vind een wachttijd van 40-60 dagen nog heel redelijk bij een probleem dat al drie jaar speelt en waarbij de waardes nu niet hoger zijn dan drie jaar geleden.
Natuurlijk wil je zo snel mogelijk geholpen worden, maar niet alles heeft spoed. Fijn dat het contact met de oogarts er iig al is en dat je waardes op zijn/haar bureau gaan landen.
jesito schreef:Dat zou ik echt niet accepteren. Je mag hier best wel even voor op je poot spelen hoor. Want er zijn altijd plekjes tussendoor. Daar kan ze je best op zetten..Ik hoorde maar niks van het ziekenhuis blijkt de assistente het vergeten door te geven.
Dus nu moet ik nog langer wachten.
Voel je je ook lekker serieus genomen dan.
janderegelaa schreef:Mijn ogen zijn gelaserd zo'n 10 jaar geleden tegen glaucoom. Het is nog steeds perfect.
Nico12 schreef:janderegelaa schreef:Mijn ogen zijn gelaserd zo'n 10 jaar geleden tegen glaucoom. Het is nog steeds perfect.
Dat is super.
Werkduur schijnt wisselend te zijn, vaak 6 jaren.
SLT laser voor glaucoom tbv afvoersysteem oog niet te verwarren met laser voor zicht correctie.
Wordt veilig geacht, bijwerkingen tot meestal 1 week, met enig risico voor blijvende floaters.(drijvende vlekken)
jesito schreef:Vandaag is t zover. Ben erg benieuwd.
Onderzoek lijkt me eng als ze wat op je lens zetten.
Ik hoop maar dat er niks uit komt.
xSCWx schreef:Wil je alsjeblieft laten weten hoe het was? Naar aanleiding van dit topic heb ik namelijk ook een afspraak gemaakt (ik zit net boven de goede waardes met 24 en 26 bij de opticien) maar kan pas halverwege oktober terecht. Succes vandaag.