Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NatasjavE schreef:Even je huisarts vragen voor een recept Duratears.
Die mogen over je contactlens heen gedruppeld worden.
Siesjuh schreef:NatasjavE schreef:Even je huisarts vragen voor een recept Duratears.
Duratears moet je je lenzen voor uit halen, die kunnen namelijk je lenzen beschadigen.
Bij heel veel oogdruppels moet dit trouwens, als je ze al met contactlenzen mag gebruiken. Bij een aantal mag je ze dan na een kwartier weer in doen.
Verder lees ik even mee, want ik heb dus hetzelfde probleem en het is gewoon super onpraktisch je lenzen er steeds uit te moeten vissen.
Siesjuh schreef:NatasjavE schreef:Even je huisarts vragen voor een recept Duratears.
Duratears moet je je lenzen voor uit halen, die kunnen namelijk je lenzen beschadigen.
Bij heel veel oogdruppels moet dit trouwens, als je ze al met contactlenzen mag gebruiken. Bij een aantal mag je ze dan na een kwartier weer in doen.
Verder lees ik even mee, want ik heb dus hetzelfde probleem en het is gewoon super onpraktisch je lenzen er steeds uit te moeten vissen.
marschwood schreef:Hylo comod is na opening 6 maanden te gebruiken.Duratears oogdruppels na opening maar 1 maand en wordt volgens de bijsluiter afgeraden bij lenzen.
Bellatrix schreef:Yep, Sjogren!
En ik heb de lenzenvloeistof van de Spar of de AH, net waar ik op dat moment ben...
Hylo comod en hylo gel is dezelfde?
NatasjavE schreef:Siesjuh schreef:Duratears moet je je lenzen voor uit halen, die kunnen namelijk je lenzen beschadigen.
Dat is zeer zeker niet waar.
Ik heb dit product vroeger verkocht en dit mag juist wel over contactlenzen heen.
Het conserveringsmiddel wat erin zit is ontwikkeld voor lenzen vloeistof.