Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Ik ben verzekerd bij Yarden en mijn moeder heeft ooit voor al haar kinderen ook iets afgesloten dus dat kan ik er bij optellen.TS: Ik ben dan wel heel benieuwd bij wie jij je hebt verzekerd en wat je allemaal wilt?
Ik zit zelf nu bij Yarden maar aan het kijken voor een andere. Zelf zou ik voor een uitvaart via Monuta 6500 kwijt zijn.
MyChoice schreef:Ik heb een levensverzekering. Kost me 16.17 per maand. Keert 5 ton uit als ik dood ga. Lijkt me genoeg om mijn uitvaart van te betalen. Als ik dan zie hoeveel sommige mensen betalen voor 6-10 duizend verzekerd......
chanicha schreef:Mijn opa riep altijd dat álles geregeld was want uitvaart was afgekocht en verder wilden ze er nooit over praten, brrr zeiden ze dan. Toen het zover was bleek dat hij een polis van 100 euro in de jaren 40 had afgesloten en afgekocht![]()
Denk dat er nog steeds mensen zijn die dit hebben.
bigone schreef:verootje schreef:
Moet t wel een e/o rekening zijn anders duurt t even.
En dan moet je vriend in je testament staan anders gaat t naar je ouders als die nog in leven zijn.
Ook een e/o rekening kun je na overlijden niet zo aan komen, maak een levenstestament op, scheelt veel gedoe.
Tiggs schreef:verootjoo schreef:Wij zijn niet verzekerd, betalen gewoon zelf als we komen te overlijden.
Idem, ik vind het ook gek om iets te verzekeren waarvan je toch weet dat het komt.
Tiggs schreef:verootjoo schreef:Wij zijn niet verzekerd, betalen gewoon zelf als we komen te overlijden.
Idem, ik vind het ook gek om iets te verzekeren waarvan je toch weet dat het komt.
verootjoo schreef:Dat verschilt per persoon denk ik. Ik vind de kosten te overzien en wij komen niet in de problemen als we dat opeens moeten betalendus waarom dan jarenlang betalen voor een verzekering. Hou ik dat geld liever ook zelf.