Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DideH schreef:Misschien zeg ik nu iets heel raars hoor (sla me zodra het antwoord ja is), maar is een normale enkelbrace dan niets? Ik heb zelf met sporten twee enkelbraces, waarmee ik mn voetjes in 90 graden hoek kan zetten en ze zijwaards nergens heen kunnen.
Of is dat niet de juiste houding voor jouw voeten?
Edit; ik heb enkelbraces van bioskin (trilock)

, ik heb dat spul besteld en ga zelf wel proberen en als dat niet lukt zie ik wel verder.
xyzutu2 schreef:Dat Worbla klinkt ook wel interessant, want dat komt al in de vorm van platen/vellen. Hoe hard wordt dat als je het vormt en bijvoorbeeld een paar lagen op elkaar legt?
Ik zou bijna gaan denken dat dat je op die manier zelf een flexibele zadelboom of in elk geval kunststof inlages voor een boomloos zadel van zou kunnen maken...
xyzutu2 schreef:Dat Worbla klinkt ook wel interessant, want dat komt al in de vorm van platen/vellen. Hoe hard wordt dat als je het vormt en bijvoorbeeld een paar lagen op elkaar legt?
Ik zou bijna gaan denken dat dat je op die manier zelf een flexibele zadelboom of in elk geval kunststof inlages voor een boomloos zadel van zou kunnen maken...