Hier ook veel sproetje, en niet de ''mooie'' variant. Intussen zijn het clusers, en laatse 3 jaren had ik erg veel last van een ''frecklestach'' om dat dit nieuwe sproetjes zijn en daarom donkerder.
Ik heb zelf een paar keer IPL laten doen met wisselend resultaat. Ze worden er wel lichter van, maar gaan niet helemaal weg
Dan 1 keer heb ik tegen een andere dame gezegd ''Ze maar lekker hard'' en heb ik stil op mijn tanden gebeten want het deed echt erg veel pijn. Die keer had ik ook blaasjes, het waren echte brandwondjes. MAAR toen had ik wel echt een mooi resultaat. Paar sproetjes waren helemaal weg.
Sindsdien smeer ik ook elke dag, ook in de winter, zonnecreme op. Minstens factor 30. Dit doe ik nu zo een 9maanden, en ze zijn in de laaste 4 jaar nooit zo licht geweest. Ben benieuwd wat er gebeurd in deze zomer.
Je hebt veel verschillende IPL machienes. Het fijne weet ik er niet van, maar je kan meestal gratis op consult. Als ze geen aantal nodige behandelingen kunnen voorspellen zou ik verder zoeken. Die keer dat het goed bij mij was gelukt was dat vrouwtje ook echt zeker dat een paar behandelingen een verschil zouden maken. Op andere plekken vertelde ze me gewoon eerlijk dat het amper zou werken.
Ten laaste rade een bokker (welke geen posts heeft en ook heel toevallig net na het opnenen van mijn topic had registreerd....) Studio EsthetiquE aan in Utrecht. Resultaten op de website zien er indrukwekkend uit, en lijken echt. Mocht deze zomer alles terug donker worden ga ik daar toch eens informeren.
Voor foundation gebruik ik Rimmel london match perfect. Het is een lichte foundation dus je ziet je sproetjes er wel nog door, maar ze zijn een stukje subtieler. Zit ook 20SPF in.
Mocht je ooit wat vinden dat werk, kan jij mij iets laten weten
En ten laatste:
Janine1990 schreef:Wat is dat toch, dat mensen dingen niet moeten gaan doen omdat een ander die onzekerheidsoorzaak wel mooi vindt...
AMEN SISTER