Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PureSG schreef:Het korte kapsel vind ik je ook errug goed staan zeg!
Zelf had ik de weave in dit geval wel eruit laten halen en niet terug laten plaatsen voor een tijdje. Eigen haar even lekker rusten, en jij de tijd om even naar de huisarts te gaan om alles te laten checken.Romeo2007 schreef:Zij zegt dat als ik het er nu uithaal ik er verdrietig van wordt en mezelf minder mooi ga vinden en mijn haar dan juist niet sterker wordt.
Ik moet bekennen dat ik dit wel een enorme rot opmerking vindt van je kapsterklinkt imo een beetje als manipulatie, zodat je weer een weave laat plaatsen. Je haar kan prima herstellen, ook als jij wat minder in je vel zit zonder weave
Furrow schreef:Mij is ind altijd gezegd dat europees haar niet sterk genoeg is voor een weave. Daarom dat ze vaak voor andere extensions gaan. Zeker met dun haar als begin haar.
Romeo2007 schreef:Dank jullie wel voor de reacties. Ik denk dat ik het er donderdag uit haal en dan vrijdagochtend naar de kapper ga om mijn eigen haar te laten knippen.
Ik ga dan niet meer voor clip in, haarstijlen etc. Ik ben geen type voor al dat soort dingetjes want het moet wel een beetje makkelijk zijn qua onderhoud en ik wil ook leren trots zijn op mezelf en wat ik heb![]()
Bovendien heb ik vanaf januari tot nu al 700 euro uitgegeven aan mijn haar en ben er wel beetje klaar mee
Romeo2007 schreef:Hallo allemaal!
Donderdagavond gaat het haar eruit en heb vrijdagochtend een afspraak bij mijn eigen kapper voor een knipbeurt. Het is best eng!
Heb bij mijn arts een zeer sterke vitamine B12 en multivitamine erbij gehaald. Ga nu de Nioxin bestellen; ben benieuwd of dat werkt.
Bedankt allemaal voor jullie lieve en steunende berichtjes !