Succes en hopelijk wordt dit ook goed opgepakt!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Denise_Tink schreef:Anna79 schreef:Jeetje wat heftig, ik kan me voorstellen dat je dan continu alert bent. Ik zou het niet weten, maar wat in mij opkomt; kun je niet een soort zuigertje krijgen waarmee je het slijm weg kunt zuigen in geval van nood? Geen 1bestaat hoor... Verder aan de bel blijven trekken als je gevoel zegt dat het niet klopt. Moedergevoel is vaak juist. Sterkte!
Denise_Tink schreef:Anna79 schreef:Jeetje wat heftig, ik kan me voorstellen dat je dan continu alert bent. Ik zou het niet weten, maar wat in mij opkomt; kun je niet een soort zuigertje krijgen waarmee je het slijm weg kunt zuigen in geval van nood? Geen 1bestaat hoor... Verder aan de bel blijven trekken als je gevoel zegt dat het niet klopt. Moedergevoel is vaak juist. Sterkte!
MarcoBorsato schreef:Gekke vraag maar smaakt hij zout? Overigens was ik ook zo oud toen ik werd opgenomen, ik bleek astma te hebben. Ben er nu overheen gegroeid dus niks aan de hand, maar als kind erg ziek geweest. Heel veel sterkte!
KPet schreef:MarcoBorsato schreef:Gekke vraag maar smaakt hij zout? Overigens was ik ook zo oud toen ik werd opgenomen, ik bleek astma te hebben. Ben er nu overheen gegroeid dus niks aan de hand, maar als kind erg ziek geweest. Heel veel sterkte!
Zo'n gekke vraag is dat niet, maar ik hoop voor iedereen dat dat niet het geval is. Gelukkig ook ontzettend zeldzaam.