Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Eerst naar de dokter en apotheek voor een kuur en dan naar je werk?
Blaasontsteking doet doorgaans toch niet zoveel pijn dat je niet kan werken? Bij mij niet iig.
Lestrange01 schreef:verootjoo schreef:Eerst naar de dokter en apotheek voor een kuur en dan naar je werk?
Blaasontsteking doet doorgaans toch niet zoveel pijn dat je niet kan werken? Bij mij niet iig.
Dan vraag ik me echt af wat voor een blaasontsteking je hebt gehad want het doet echt veel pijn![]()
Zeker als je bij de supermarkt bij de kassa of service balie werkt zou ik niet gaan, je kan namelijk niet steeds weg gaan om te plassen. Als je op een andere afdeling had gewerkt was het een ander verhaal (dan kan je in principe zo vaak naar de toilet als je zelf wilt).
Anoniem schreef:Ik vind het zo ontzettend knap (lees te belachelijk voor woorden) als mensen voor een ander weten te bepalen of iets wel of geen pijn doet en in hoeverre dat iemand dan beperkt.
De ene persoon is de ander niet, de ene blaasontsteking is de ander niet en dan moet je op je werk ook nog maar een goede gelegenheid hebben om te plassen.
Ik heb drie keer een blaasontsteking gehad. De eerste keer was onwijs pijnlijk, de tweede keer een beetje irritant en de derde keer was ik zo snel met cranberrypillen, sap en vitamine C dat het weg was voor het echt begonnen was.
verootjoo schreef:Het was een serieuze vraag eigenlijkNiet eens banketstaaf bedoeld ofzo. Ik was echt benieuwd of het bij anderen dan zoveel pijn doet dat ze ervoor thuis moeten blijven.
Ik heb dat nog nooit gehad. Wel gewoon pijnlijk, maar niet zo dat ik er over nadacht om me ziek te melden.
verootjoo schreef:Eerst naar de dokter en apotheek voor een kuur en dan naar je werk?
daantjuhhh schreef:Blussem schreef:Veel thee drinken. Eventueel kan een biertje ook wel helpen om je blaas op gang te helpen.
Alcohol is juist super slecht bij blaasontsteking.
Ik krijg zelfs soms blaasontsteking door een paar wijntjes savonds. Dan kan ik smorgens soms op staan met blaas ontsteking.
annibel schreef:Zeker ziek melden en naar de dokter! Veel water drinken en ieder uur een hand vol met vitamine C tabletjes.. ik heb heel vaak blaasonsteking gehad, en het is echt niet fijn om dan te werken..