Lyrica - zenuwpijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 19:35

Iris82 schreef:
Dankjewel. Hoeveel Tramadol gebruik jij nu?

Momenteel 2 per dag. De huisarts heeft mij een dosis van 3 maal daags voorgeschreven maar dat probeer ik zelf zo min mogelijk te doen, er zijn ook dagen dat ik niets inneem ondanks de pijn die ik dan heb ( op de dagen dat ik niet hoef te werken).

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 20:45

Iris82 schreef:
Jemig Ayasha, als 't bij jou zelfs valt onder een van de meest hevige pijnen. Denk dat jij toch pijn in velerlei vormen langs hebt zien komen.

Anyway, ik ben gestopt met de Lyrica. Gisteren de hele dag zo depri als de pest geweest toen die rommel uit ging werken.

Vandaag weer een beetje beter maar wel echt veel pijn. := Misschien vanavond een Tramadol want ik hoef morgen en overmorgen niet perse te autorijden.

Pijn is moeilijk te vergelijken natuurlijk (ik vind pijn een ‘getal’ geven ook altijd moeilijk daardoor bv. )
Maar het probleem met zona is dat de pijn lijkt te blijven duren. Meestal is pijn eerder kortdurend. Een paar dagen misschien... maar ik heb (misschien ook door dat mijn immuun systeem onderdrukt wordt) een dikke maand constant die vlijmscherpe pijn gehad. Het is misschien niet de meest heftige pijn als het maar kort zou duren (al is het wel een heel scherpe pijn.) maar door dat het zo lang aan houdt zonder pauze is het IMO wel een van de ergste ja. :j

Bij mij werkte tramadol het veste icm paracetamol maar weet niet of dat bij jou ook zo zal zijn. Maar lyrica had dus ook veel te veel invloed op mijn emoties.

Lukasje

Re: Lyrica - zenuwpijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 21:37

Hier ook de combinatie tramadol-paracetamol