Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mowgli4 schreef:Ziekte van lyme nog nooit aan gedacht. Maar ook omdat ik nooit een teek heb gehad. Zoveel ben ik ook niet in bossen ofzo. En als ik dat doe, controleer ik er wel op.
Babootje schreef:Mowgli4 schreef:Ziekte van lyme nog nooit aan gedacht. Maar ook omdat ik nooit een teek heb gehad. Zoveel ben ik ook niet in bossen ofzo. En als ik dat doe, controleer ik er wel op.
Soms kun je een tekenbeet hebben gehad terwijl je er nooit iets van hebt gemerkt. Ik zou dat dus zeker niet uitsluiten.
Babootje schreef:Mowgli4 schreef:Ziekte van lyme nog nooit aan gedacht. Maar ook omdat ik nooit een teek heb gehad. Zoveel ben ik ook niet in bossen ofzo. En als ik dat doe, controleer ik er wel op.
Soms kun je een tekenbeet hebben gehad terwijl je er nooit iets van hebt gemerkt. Ik zou dat dus zeker niet uitsluiten.
hagelslag schreef:Hoeveel water ofzo drink je per dag?
Alwiene schreef:Ooit gedacht aan een voedselintolerantie of allergie? Met name melkproducten kunnen gewrichtspijnen veroorzaken, maar er zijn natuurlijk meer opties.
Tweede is dat mijn zus jaren met fibromyalgieklachten gelopen heeft. Ook niets te vinden. Ze is koolhydraatarm gaan eten om af te vallen en na een paar weken ging het stukken beter en inmiddels is ze ook bij een eetwijze met khd al een jaar nagenoeg klachtenvrij. We weten niet waarom maar ze is dolblij natuurlijk. Maar t is wel een voorbeeld van hoe krachtig voeding kan werken.