Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Heeft hij je ook je been gestrekt op laten tillen of totaal geen verder onderzoek gedaan? Maar wanneer je morgen flink onder de pijnstillers zit of overmorgen want je moet een spiegel in je bloed opbouwen , ga dan eens op de stoel zitten , hak op de grond en probeer nogmaals om je been gestrekt op te tillen.
Sonja_vR schreef:Mmm, als ik dit zo lees zou ik er ook niet blij van worden , er hoeft niets met je meniscus zijn , dat is niet
Maar er zit zoveel hard en zacht weefsel in ene knie en een paard wat vaart kan maken kan verdomd hard aankomen dat ik toch graag meer onderzoek zou zien dan een fotootje
Hou je in ieder geval echt heel erg goed aan het rust advies en hou het goed in de gaten
en mocht je het niet vertrouwen koppel het ook terug aan je huisarts hoe die afspraak is gelopen en houd met hem/haar ook een vinger aan de pols/knie zodat je bij twijfel weer vlot terug kunt righting ZH (bij voorkeur bij een andere arts puur omdat ik me voor kan stellen je niet blij word van diezelfde arts ) of in samenspraak Met je verzekering een second oponion regelen?
BlijNijn schreef:Mijn been blijft toch gezwollen, maar het is niet erger geworden. Ik kijk even hoe het morgen is en anders toch even de huisarts bellen wat wijsheid is. De symptomen van trombose komen verder gelukkig niet overeen, maar dat houd ik wel goed in de gaten.