Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Koekie73 schreef:Ik heb 3 dagen in de week migraine. Als ik daarnaast gewone hoofdpijn heb dan neem ik 2 paracetamol (2x 500mg) met 1 ibuprofen (400mg) en dat helpt dan goed! Ook als mijn migraine medicatie (triptanen) niet goed werken neem ik p'mol+ibuprofen erbij en dan is het snel weg (over het algemeen)
Was ooit een tip van de neuroloog.
LoveUggs schreef:Sourire schreef:Ik doe paracetamol altijd in 4'en breken, desnoods nog kleiner, en dan in bijv. ontbijtkoek. Eerst die koek kauwen tot je het normaalgesproken door zou slikken, paracetamol in je mond en in een stuk koek duwen, voor het idee nog een paar keer kauwen en dan niet denken en slikken. Ken het probleem.
Dat is een goede zeg!
Ik heb net een uur paard gereden en voor nu is het weg
*zoekt een stuk hout om af te kloppen*
Ik ga bij het Kruidvat eens op zoek naar exedrin! Bedankt voor de tips! Hoop dat ik gewoon lekker slaap vanachten dat het weg blijft.
Heb er te vaak last van helaas. Zelfs al eens bloed voor laten prikken. Als ik nog eens naar de HA ga, ga ik eens vragen of er nog iets voor te krijgen is. Heb er standaard last van tijdens de menstruatie, zo erg dat het naar mijn idee migraine is, ben dan ook echt niet lekker en lig met een kussen op mijn hoofd op de bank
LoveUggs schreef:Ik ben inderdaad al eens langs de opticien geweest om mijn ogen te laten meten. Beiden ogen -0.25, dus niet per se nodig. Wel werd er gezegd dat ik hele gevoelige ogen heb en ik de minste verandering in mijn zicht al heel snel door heb. Ik ben van plan binnenkort nog eens bij een andere opticien te laten meten en kijken wat daaruit komt. Wellicht dat ik wacht op een leuke actie en dan een bril aan schaf, merken we snel genoeg of het verschil maakt!