Ocean_Child schreef:Ik ben van mening dat je focus zou moeten liggen op herstel en zolang jij je niet goed voelt, zou je zeker niet aan het werk moeten gaan. Jij geeft echter aan dat je niet vermoeid bent en je eigenlijk prima voelt. Hoezo zou je dan wél je hobby oppakken en níet je werk? Omdat je een burn-out kan krijgen? Waarvan dan?!
Je hebt een fysieke ziekte (gehad?), hoezo zou je dan niet gewoon naar je werk gaan als je die fysieke klachten niet meer hebt? Waarom niet eerst je werk een dagje uitbreiden en kijken hoe dat gaat?
Of ga eerst met je arts praten. Vraag wat hij van je lichamelijke toestand vindt. En of hij het met je eens is dat paardrijden geen kwaad kan, maar naar je werk gaan nog niet kan?
Nogmaals; als werkgever zijnde zou ik dit soort acties (op eigen houtje beslist) absoluut niet kunnen waarderen. Als je arts het op deze manier aanraadt is dat een ander verhaal. Je hebt een fysieke aandoening, geen psychische. Ík zou me enorm in de maling genomen voelen...
Uhm... in een van mijn eerste reacties is te lezen waarom ik nog niets met een arbo-arts kan bespreken. En later ook wanneer ik dat wel kan.
Edit: Tevens reeds aangegeven hoeveel ik op dit moment werk.
Ik vind het absoluut een interessante discussie, nouja, voornamelijk interessant dat je er zo in staat. Waarbij het lijkt alsof je van mening bent dat psychische gesteldheid geen enkele toegevoegde waarde heeft voor de fysieke gesteldheid. En daarmee dus ook geen bepalende factor is in herstel.
Voor mij natuurlijk goed om te weten dat er mensen zijn die er zo over denken, dan weet ik in ieder geval hoe ik iets het beste kan brengen, zonder dat ik verkeerd wordt geïnterpreteerd.