Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sheehan schreef:Ik zag toevallig op Bon Prix dat ze daar voedingsbh's hebben, misschien kan je daar kijken?
SusanH schreef:Als je in Utrecht woont is een uitstapje naar Veenendaal misschien te doen. Daar zit Lingerie Donna, verkopen ook Prima Donna en meerdere merken in jouw maat. Prima service, ze nemen echt de tijd voor je. Halfuurtje met de trein en dan nog een stukje lopen of met de bus naar het centrum. En deze winkel: https://www.mooi-lingerie.nl/home/ zit in Utrecht zelf.
SusanH schreef:Sheehan schreef:Ik zag toevallig op Bon Prix dat ze daar voedingsbh's hebben, misschien kan je daar kijken?
Koop niet bij Bonprix. Die beha's vallen heel raar. Ik heb ook cup G en omvang 75, ik zweer bij Prima Donna. Kost een rib uit je lijf iedere keer maar zitten heerlijk en gaan lang mee. Chantelle heb ik ook geprobeerd maar ik vind de bandjes te dun, draagcomfort is niet te vergelijken met Prima Donna. Heb ook ooit Panache gehad, die zitten ook heel fijn maar kon ik alleen online bestellen en ik pas toch het liefst in de winkel voor ik koop.
Las trouwens ook HEMA als tip. Die gaan maar tot cup F. En dan nog doodleuk op de radio reclame maken dat iedereen de beha's van HEMA past
secricible schreef:Hier een 70F, pas toen ik naar een goede lingeriezaak ging ontdekte ik dat BH's niet gemaakt zijn om vrouwen te pesten. Ik koop nu lingerie bij Marlies Dekkers en word daar erg blij van.
Op dit moment geef ik borstvoeding en ben ik een cupmaat gegroeid en wil ik voedingsBH's (die MD niet heeft) en jemig, de struggle is echt weer terug gewoon...