Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KletsKoekje schreef:Morganlefay schreef:Vrijdag verstandskiezen getrokken. Geef je lijf even de tijd om dit op te lossen. Er zat al een ontsteking. Wat betreft pijnbestrijding. Morfine???? een combi van paracetamol met Ibuprofen daar moet je even een bodem voor neerleggen voordat het gaat werken. Succes.
Naja zoals ik al zei heb ik aardig wat pijnstillers gewend , zo ook regelmatig de spiegel paracetamol/iboprufen en morfine heb ik in huis wat sterker is dan brufen.
KletsKoekje schreef:Ik zat gisteren avond huilend op de bank van de pijn (en geloof mij ik ben wel pijn gewend) en heb toch maar morfine met een slaappil genomen (bekend mee als noodoplossing voor mijn chronische pijn zo nu en dan) en werdt om kwart voor 2 weer wakker van de pijn..
Lag net gewoon weer te huilen van de pijn en ben maar opgestaan om mijn man niet wakker te maken.
Ik ga straks toch maar even bellen voor de zekerheid. Als zij zeggen dat het normaal is dan vertrouw ik daarop maar ik wil mezelf niet onnodig pijnigen terwijl ik misschien toch iets sterkers kan krijgen of beter gezien kan worden.
Gisterenochtend vond ik de hechting al in mijn mond terwijl in de brief staat dat het na 7 a 10 dagen op lost en de pijn is sinds gisteren het ergst dus niet to be are even contact leggen. Voor nu maar weer mijn tijd uitzitten pfff