Wat kan dit zijn?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kimmie25501

Re: Wat kan dit zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-19 22:05

Ah oké. Het punt is dus dat de rode plek niet op de plek van de wond zit. Maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het allemaal wel mee vond vallen op het moment zelf, dus was het pleister erop en weer verder gaan. Wel mijn lip gekoeld, die begon ook te zwellen en dat is nu helemaal weg gelukkig. Volgende keer zal ik beter alles koelen idd! Arnica zal ik eens opzoeken wat dat is

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 22:14

Lijkt mij gewoon een irritatie van de pleister. De huid op je gezicht is gevoelig, zeker op plekken waar het wat dunner is (zoals bijvoorbeeld onder je oog). Als er in je carnavalspleister net een stofje heeft gezeten wat jouw huid niet zo goed kan hebben, dan krijg je vanzelf plekken.
Ik zou er in dat geval niet veel aan doen, behalve je pleister er af houden. (je wondje is van vrijdag, die lijkt me aardig dicht.. dan is een pleister sowieso overbodig..)

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-19 22:55

Ah oké, dat is waar. Pleister had ik op omdat ik vrij onhandig ben, dat blijkt ook wel uit hoe ik de wond heb opgelopen haha, en ik was bang dat ik het op een of andere manier weer open zou maken.