sinds gisteren gelukkig eindelijk koorts vrij. Voordeel wel, door al da5 gehoest is mijn sixpack eindelijk in de buurt 
Beterschap iedereen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janine1990 schreef:Pandora2 schreef:Beterschap voor alle griepmensjes hier !![]()
En niet vergeten...het hele jaar door elke dag 2 kiwi's eten. Houdt de griep in de toekomst buiten het lijf![]()
Kan nergens Gold Kiwi's vinden, die andere krengen zijn toch zuur..![]()
) dus ik werk op het moment wel. Maar lesgeven rustig aan met veel zitten en speaker op. Staldienst gaat, moet wel veel drinken en iets vaker fftjes een minuutje zitten. De dagen dat ik minder werk slaap ik ook overdag veel en als ik wakker ben probeer ik mezelf zo rustig mogelijk te houden.
Misselijk, duizelig, hoge koorts, spier- en gewrichtspijn, geen stem, hoesten, alles wat mijn huid aanraakt doet pijn. Ik heb aankomende week iedere dag kliniek pathologie, dus autopsieën uitvoeren, daartoe ga ik echt niet in staat zijn. Nu moet ik dus naar de dokter voor een medisch attest om me af te melden, maar ik heb geen idee hoe ik daar kan geraken, ik ben niet in staat om auto te rijden en fietsen lijkt me ook echt geen goed idee
StableDoor schreef:Ik was afgelopen week in Praag met vrienden, zo halverwege de week begon ik me niet goed te voelen, sinds gisteren echt heel ziek. Ik heb me nog niet vaak zo ziek gevoeld, ik heb zo veel zelfmedelijden nuMisselijk, duizelig, hoge koorts, spier- en gewrichtspijn, geen stem, hoesten, alles wat mijn huid aanraakt doet pijn. Ik heb aankomende week iedere dag kliniek pathologie, dus autopsieën uitvoeren, daartoe ga ik echt niet in staat zijn. Nu moet ik dus naar de dokter voor een medisch attest om me af te melden, maar ik heb geen idee hoe ik daar kan geraken, ik ben niet in staat om auto te rijden en fietsen lijkt me ook echt geen goed idee
)
Hij moet ook maar even een weerstandsboost hebben, altijd rond deze tijd van het jaar vertoont hij wat schimmelachtige plekken.
zou t door de zwangerschap moeizamer gaan t herstel?
Heb eerder het idee dat het sinds vrijdag erger wordt dan beter.