Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xJolien schreef:Misschien een gekke gedachte, maar zelf een gaatje prikken met een steriele naald? Of moet het echt een snee zijn om de druk eraf te krijgen? (weet niet of ik dat durf, gaatje moet nog lukken)
edit; Indi_Vito, oh ik weet precies wat je bedoelt! Hebben ze toen ook voor de zekerheid de andere verstandskiezen eruit gehaald? Dat noemde ze bij mij vandaag nog namelijk. Er is eigenlijk te weinig ruimte in m'n mond voor normale kiezen + verstandskiezen. Maar hee, laten we eerst dit even oplossen tandarts
genja schreef:Even een apothekersassistente. Vaak krijg je als je boven de maximale dosering gaat niet een betere werking maar wel meer last van de bijwerkingen. Paar dagen 3x 500mg naproxen kan wel maar te lang zou ik zeker niet aanraden omdat de bijwerkingen vaak dan alleen maar meer worden.
Als je het in principe niet redt op 4 x 1.000 mg. paracetamol en 2x 500 mg. naproxen wat prima kan na zo breuk. Betekend het dus dat je er iets bij moet hebben.
Pijnstilling wordt zo opgebouwd paracetamol in maximale doses--> nog pijn nsaid erbij --> nog pijn opiaat achtige pijnstiller erbij.
Waarom wil je de oxynorm niet nemen? als je daar klachten van krijgt gewoon overleg met arts ze kunnen ook een ander opiaat achtig iets voorschrijven (tramadol, morfine, palexia) evt als je wel tegen de oxynorm kan dan de arts om langwerkende oxycodon vragen die werkt 12 uur dus constante spiegel.
LENTI schreef:Zoek een tandarts die kan behandelen onder narcose. Dan kunnen ze je met spoed helpen.
Nu kan de tandarts gewoon niet verdoven vanwege die ontsteking maar zoveel pijn lijden al die tijd lijkt het me niet waard.
Ik kreeg narcose gewoon vergoed vanuit de basisverzekering vorig jaar,toen mijn verstandskiezen eruit moesten.
renate85 schreef:LENTI schreef:Zoek een tandarts die kan behandelen onder narcose. Dan kunnen ze je met spoed helpen.
Nu kan de tandarts gewoon niet verdoven vanwege die ontsteking maar zoveel pijn lijden al die tijd lijkt het me niet waard.
Ik kreeg narcose gewoon vergoed vanuit de basisverzekering vorig jaar,toen mijn verstandskiezen eruit moesten.
Hoe dan? Hier 500 euro zelf betalen. Dormicum bij angsttandarts werkte niet meer.
Nu in ziekenhuis leren omgaan met mijn angst