Gloa schreef:Kana schreef:edit/ producten die mensen aanraden omdat het bij hen goed werkt is geen garantie dat het bij jouw werkt. Je moet echt weten wat voor huid(problemen) je hebt en daarop ingredienten/producten gaan selecteren.
Precies dit. Ik weet inmiddels dat het door de hormonen komt. Dan heb ik 'niets' aan anti bacterieel, kalmerend, genezend of middeltjes voor een vette huid.
Mijn geval ook hormonen. Ben 26 en had gehoopt dat het wel voorbij zou zijn omdat je dan niet meer die jeugdpuistjes zou krijgen.
Helaas ben ik van mijn zussen (1 jonger en 1 oudere zus) de enige die met puistjes kampt. Ook tijdens de puberteit was ik de enige. Oudste zus heeft er ook gehad maar was er zeer snel ook weer vanaf. En jongste zusje heeft er nooit last van gehad.
Misschien dat stress en onzekerheid ook meespelen bij mij. Hoewel ik er sinds mijn nieuwe relatie veel minder last van heb (van de stress en onzekerheid) maar wel die vervelende acne blijf behouden.
Op mijn wang een ontsteking die ik al een dikke 2 maanden had en maar niet wou weggaan. Na gebruik van de zalf is die nu zelfs niet meer zichtbaar, nog lichtjes voelbaar maar duidelijk aan het minderen.
Tevens heb ik een heel wisselende huid. De ene keer vettig en de andere keer juist droog en heb ik huidschilfers op mijn voorhoofd.