Haren in knot

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Re: Haren in knot

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 08:30

YouTube heeft heel veel tutorials voor knotjes op alle mogelijke manieren.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 09:54

Leuk zo hoor TS!

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 10:12

Ziet er prima uit!
Heb er zelf vaak last van dat mn knot halverwege de werkdag toch uit begint te zakken. Het helpt voor mij dan om eerst een vlecht te maken en de vlecht vervolgens in een knot te draaien. Dan blijft het strakker zitten. En donuts zitten inderdaad ook altijd als een huis. :))

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 14:08

Die donuts vind ik gewoon echt niks :n
Maar ze zijn helemaal hip, dus het zal mijn leeftijd zijn :=

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-19 14:19

Naja heb nu de zelfde knot als gister.

Ik heb alleen een hele korte voorpluk. Waardoor de babyhaartjes echt zichtbaar zijn en sommige plukjes eruit springen.
Wat schuim / haarlak gebruik om het naar achter te laten zitten maar gaat gewoon weer omhoog, herkenbaar probleem? Geloof dat je dat ook niet tegen kan houden?

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 16:46

Tegen zulke plukjes helpt het heel goed om wat haarlak te spuiten en dan met de föhn erover terwijl je de plukjes platveegt met je vinger. Plakt gegarandeerd!

Verder maak ik ook een knot door te draaien en dan een elastiekje erover. Wat ook kan is draaien, maar dan in plaats van een stiekje een paar haarspeldjes te gebruiken. Ik gebruik dan schuifspeldjes, maar niet die dichte, maar de open variant.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 16:55

Mooi knotje hoor! Ik vind het altijd fijn om de zijkanten dan nog even vast te zetten met bobbypins. Ik maak de knot zelfs vaak alleen met bobbypins, dan vind ik hem toch een stukje netter en platter en steviger en het is beter voor je haar dan een elastiekje. Gewoon opdraaien en dan de bobbypins er vanaf de zijkanten doorheen steken (eerst naar buiten steken, draaien, en dan naar binnen).