Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Faelynn schreef:wat herkenbaar, ik volg even, leef al enkele jaren met het gevoel dat ik op de noordpool zit, op werk is het bij ons dan ook maar 21 graden en ik snap niet hoe mensen dat trekken..
Heb grote angst voor bloedprikken, maar heb het enkele weken terug toch laten doen omdat ik het na 3 jaar nu echt bijna niet meer vol hou, toen kreeg ik heel vaag de uitslag van de assistent na zelf er achter aan zitten, met alleen een licht vitamine B te kort, ze adviseerde mij naar een psycholoog te gaanHad aangegeven dat ik steeds heel moe ben en niet vrolijk omdat ik het zo koud heb.. Niet omgekeerd haha. Werd daarna beetje weg gewimpeld en ben eerlijk gezegd ook niet meer terug geweest, dacht dat ik dan misschien maar niet moest zeuren gezien de bloedwaardes dus gewoon goed waren, maar ben dus niet de enige met dit probleem.
Heel benieuwd waar het vandaan komt
Citaat:Oh jakkes, zowel dat je het zo lang koud hebt als hoe je behandeld wordt. Is een second-opion een optie?
Ik haat bloedprikken ook en ben dan ook niet meegegaan toen mijn zoon geprikt werd. Hij wilde zijn neurotische moeder er niet bij hebben.![]()
Vitamine B tekort zou kunnen. Mijn zoon heeft over zijn hele lichaam vitiligo en dat schijnt daar wel mee samen te hangen. Toch werd daar gisteren niet over gesproken bij de arts. Het is wel genoteerd in het dossier.