miccamaaike schreef:Hier nog eentje met chronische bekkeninstabiliteit (vrees ik). Mijn zoon is inmiddels bijna 3 en helaas is de BI die ik tijdens de zwangerschap heb gekregen, na de zwangerschap niet weg gegaan. Overigens had ik een vlotte bevalling, dus daar komt het dan iig niet door bij mij. Ben behandeld door verschillende bekkenfysio's met matig resultaat. Ruim een jaar geleden ook nog een chronische voetblessure opgelopen waardoor ik mijn onderrug heel snel vast loop. Nu eindelijk goede schoenen en het is daardoor gelukkig wel wat verbeterd.
De laatste fysio zei dat ik te veel spanning heb ik mijn bekkenbodem en mijn buikspieren ondersteunen niet goed genoeg. Achteraf had ik voor mijn zwangerschap al klachten aan mijn onderrug en stuitje. Maar toen nooit beseft dat dat ook je bekken zijn. Stuitje blijft ook problematisch. Bij een beetje spanning doet het pijn. Fietsen is dus bijvoorbeeld ook niet prettig.
Wil binnenkort een keer naar een osteopaat. Mocht iemand een goede weten in het noorden des lands, hou ik me aanbevolen. Wil er ook best een stukje voor rijden.
Ik ben nu zelf in bellingwolde geweest. Mijn bekken stond ook flink scheef waardoor mn ene been 2cm langer was en dus overbelast werd. Klopte prima wamt ik loop.al 3/4 jaar met hielspoor. Hij heet frits heutink dacht ik, maar als je googlet osteopaat bellingwolde vind je hem wel.
Eerder pieter holvast uit dokkum gehad en die was ook goed.
Mvg Ines