Broek openmaken bij minimale handfunctie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 16:27

Schuif knoop misschien.

Maar denk dat een speciaal zaak een goed idee is om eens heen te gaan. Die kunnen vast ook wel het een en ander nog naar wens aanpassen.

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 18:52

Yaralisa schreef:
Dankjewel voor jullie tips! :D

Hij werkt op een kantoor, niet super formeel, maar hij is ook manager dus hij vindt het zelf niet zo prettig om in joggingbroek te gaan. Hij heeft ook spalken om z’n benen dus broeken/jeggings vinden met voldoende ruimte is niet heel makkelijk.

Vanuit het revalidatiecentrum heeft hij hulp gehad, ook vanuit een ergotherapeut maar die was nog niet met een voldoende handige oplossing gekomen.

@karuna, in zijn polsen heeft hij ook vrijwel geen kracht.

Ik denk dat zo’n haak en bretels inderdaad wel een heel goede oplossing kunnen zijn! Hoop dat het handvat dan dik genoeg is en de haak niet te zwaar want echt ‘knijpen’ om dingen vast te houden gaat ook nog niet optimaal. We gaan eens langs zo’n winkel.

@Sting, ik ga het filmpje morgen even bekijken!

Weten zijn collega's van zijn "probleem"? Misschien moet hij dit probleem gewoon eens in "de groep gooien"? Misschien is er wel een collega die voor en na toiletbezoek even zijn broek los en vast wil doen? Zo spannend is dat toch niet? Of heeft hij ook hulp nodig bij het naar beneden en omghoog doen van zijn onderbroek en broek?

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-19 23:45

Dankjewel voor al jullie tips! Hier hebben we zeker wat aan.

Morgen komt zo’n knopenhaak binnen en dan gaan we eens zien of het lukt om die te gebruiken.

Naar een kleermaker gaan om de knoop te vervangen voor magneten, klittenband of elastiek is zeker ook een goede optie!

Een elastiekje om de knoop gaat niet lukken, met een vinger ‘haken’ gaat helaas gewoon niet.

Amanda, wat mooi zo’n webshop! Kende ik helemaal niet maar wat zullen veel mensen blij zijn met dit aanbod.

Marie111, dit is geen optie voor hem.