Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Selka schreef:Kilo's verliezen? Die verhalen ken ik niet. Nouja misschien als je heel erg aan bent gekomen van de pil? Ik ben zwaarder geworden na het plaatsen maar dat is mijn eigen schuld.
SuperAssie schreef:Fijn deze positieve verhalen. Ik ben er aan het denken een spiraal te laten zetten. Heb over 2 weken een afspraak bij een gyn ivm al bijna een jaar onverklaarbare buikpijn en ga dat dan ook overleggen.
Heb al sinds heel vroeg in mijn cyclus de pil, maar wil toch kijken of dat niet beter is.
Hoe zit het met het risico op zwangerschap? Hoor van sommigen dat het best een groot risico is omdat je vaak dus niet ongesteld bent.
Doen jullie standaard zwangerschapstesten?
Een kindje is hier absoluut niet gewenst om verschillende redenen namelijk..
SuperAssie schreef:Hoe zit het met het risico op zwangerschap? Hoor van sommigen dat het best een groot risico is omdat je vaak dus niet ongesteld bent.
SuperAssie schreef:Fijn deze positieve verhalen. Ik ben er aan het denken een spiraal te laten zetten. Heb over 2 weken een afspraak bij een gyn ivm al bijna een jaar onverklaarbare buikpijn en ga dat dan ook overleggen.
Heb al sinds heel vroeg in mijn cyclus de pil, maar wil toch kijken of dat niet beter is.
Hoe zit het met het risico op zwangerschap? Hoor van sommigen dat het best een groot risico is omdat je vaak dus niet ongesteld bent.