Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
denice schreef:Sizzle schreef:Daar maak ik me echt totaal niet druk over, is gewoon deel van het leven.
We hadden ooit iemand in de straat die zichzelf letterlijk huidkanker gesmeerd had met een vitamine A/E zalf
Jeetje! Ik heb er wat over opgezocht net en het klinkt inderdaad vrij agressief.
Lestrange01 schreef:Nu heb ik met mijn 18 geen recht van spreken, maar ik had vroeger altijd van die "rimpels" op mijn voorhoofd en tussen mijn wenkbrauwen omdat ik vaak fronste. Nu heb ik mezelf dat afgeleerd en zijn ze verdwenen. Dus niet meer fronzen(of als je een heel expressief gezicht hebt: proberen het meer te controleren). Goede zonnebrand dragen en HEEL VEEL water drinken
_Denise_ schreef:Daarom werkt Botox zo goed. Dat verslapt de spieren die onderdeel uitmaken van je gelaatsuitdrukking, waaronder deze verantwoordelijk voor het fronsen.
Punz schreef:Beste methode om rimpels te laten vervagen?
Dik worden..
Serieus... mooie natuurlijke opvulling van binnenuit...![]()
En verder:
Ben 50 met een zich voorzichtig ontwikkelend netwerkje van lijntjes.
En ik hou van élk individueel streepje
Ik heb het gezicht en de huid die past bij mijn leeftijd... En dat vind ik oprecht mooi.
Cinnepin schreef:veel water drinken idd. En gezond eten. Roken krijg je ook eerder rimpels van en alcohol ook denk ik?
Fillers en botox zou ik zelf nooit aan beginnen, vaak zie je het te erg dat het niet klopt zeg maar. Maar voor anderen zou het misschien wel een oplossing zijn. Houd er wel rekening mee dat het ook kan mislukken.