Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saskia9 schreef:Ik slik normaal niets tot weinig pijnstillers maar afgelopen nacht heb ik 800 mg ibuprofen en 1000 mg paracetamol gepaktniet goed weet ik en ben er ook ziek van geweest.
Rond 6 uur heb ik 500 mg paracetamol gepakt en net voordat ik naar bed ga pak ik 800 mg ibuprofen. Raadde de tandarts aan waar ik morgen heen kan.
Of ik over kan stappen en zoontje kan blijven weet ik eigenlijk niet. Dacht eigenlijk altijd dat kinderen automatisch zaten waar een ouder ook zat? Maar misschien moet ik dat eens na vragen. Normaal zulke situaties ook niet nodig gehad maar hoe dan ook vind ik wel dat een tandarts je gewoon niet kan laten zitten met pijn.. mijn kinderen plaatsen ze ook altijd redelijk snel als ik bel dus vind het heel gek,maar nog nooit met spoed voor hen nodig gehad. Dat is het verschil waarschijnlijk. Toch hebben ze veel voor ons gedaan wbt vertrouwen voor zoontje. Maargoed daar heb ik niks aan natuurlijk.
Denk dat de tandarts van morgen ze ook wel even op hun donder geeft hoor, dag zoiets niet de bedoeling is.
Ibbel schreef:Toxische dosis paracetamol is 3 gram. Als je in 24 uur echt iedere 4 uur die 500 mg neemt zit je daar aan, maar ik vermoed dat je die 3 gram in 1x moet innemen om serieuze leverschade te krijgen. En je hebt nog wel ietsje meer nodig om er dood aan te gaan.