Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik val nog regelmatig terug in slechte gewoontes, maar ik ben me er van bewust en probeer zo snel mogelijk weer op te gaan letten. Gaat het super snel? Nope
Maar ondertussen ben ik wel al 19 kilo kwijt.
Pas als je niks meer mag, wordt het frustrerend moeilijk. Ik 'mag' in principe alles, maar het is gewoon of-of en niet en-en

ben inmiddels eindelijk op een gezond BMI, maar schommel / hang nu vast en wil nog een kilo of 5 a 10 lager gaan zitten. Dus ik lees graag mee voor motivatie en geef graag ook tips!
), wel geprobeerd op die dagen niet al teveel boven m’n kcal te komen (let altijd extra op de rest van de dag), maar het is sowieso wel eroverheen geweest. Maar aankomende week non-stop werken (en dus geen kerstgesnaai), dus als ik dan gewoon gezonde dingen meeneem is het ook zo weer prima denk ik 

Wil graag naar de 60, heb jarenlang 65 gewogen, maar vond dat voor mijn gevoel ook al te veel.
. Hebben jullie nog tips? Ik loop 4x in de week hard ( Kwartiertje hardlopen. ) en rijd 3x per week. Eten ga ik weer op letten, maar dat vind ik nog een lastig punt.
Laten we eerst maar beginnen om naar de 65 te gaan,
Anastasia24 schreef:Mag ik me ook melden? Ik ben 1.65 op het moment, en weeg 70kg.Wil graag naar de 60, heb jarenlang 65 gewogen, maar vond dat voor mijn gevoel ook al te veel.
. Hebben jullie nog tips? Ik loop 4x in de week hard ( Kwartiertje hardlopen. ) en rijd 3x per week. Eten ga ik weer op letten, maar dat vind ik nog een lastig punt.
Laten we eerst maar beginnen om naar de 65 te gaan,
houdt het wel leuk en lekker, dan is dat lastige ook minder. Ga kijken naar wat je wél lekker vind qua gezonde dingen en neem van de ongezonde dingen een klein beetje (weeg dat af), maar ontneem jezelf niks
...) had ik mn doel bijgesteld naar niet boven de 80.. inmiddels 82 kg en zou graag weer terug gaan naar de 68. 14 kilo eraf dus