Gesprek met HA, raar?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

annibel

Re: Gesprek met HA, raar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 20:34

Ja hier ook onuitstaanbaar door de pil.. Ik gebruik nu geen hormonen meer en voel me stukken beter! Mijn ha ontkende ook dat het niet aan de pil lag, maar ik merkte wel degelijk verschil toen ik stopte.. Sterkte!!

scrabbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 20:44

Hier ook gestopt met de pil sinds ik telkens een ander merk kreeg, mocht niks uitmaken zei apotheek, maar mijn lijf zei anders. Kreeg allerlei vage klachten zoals opeens extreme wintertenen. Mijn huisarts gaf wel toe dat je er anders op kon reageren. Dat was een vrouw, dus misschien door eigen ervaring

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 09:32

Wat vervelend ts dat je je zo voelt. Een gesprek met je huisarts is helemaal niet raar. Hij /zij is toch de eerste stap naar eventuele verdere hulp. En soms helpt alleen een gesprek met een buitenstaander met zwijgplicht al om het 1 en ander helder te krijgen.

Laat vooral ook even vitaminen, schildklier en je pilgebruik bekijken. Je bent beslist niet de enige die tegen zulke klachten aan loopt. Een heftige emotionele tijd kan zorgen voor een disbalans in je huishouding, maar wijziging van pil is ook een veel voorkomende onderschatte klacht. Het is niet voor niks dat steeds meer vrouwen hormoonvrij gaan leven.