Ik geloof ook in doen wat goed voelt.
Jammer dat je knieen niet mee willen werken mbt de groepslessen. Wel knap dat je toch lekker gaat sporten. Ga zo door!!
Enne een dieet volgen is handig om af te vallen, maar dat werkt alleen als je dat dieet altijd blijft volgen.
Geldt overigens ook voor sporten, maar ik geloof eerder in sporten dan in dieeten. Ik houd van lekker eten en daarom sport ik veel. Wil niet na hoeven denken over wat ik eet, of past dat wel in mijn dieet. Nee dan denk ik, volgende keer iets harder sporten

Ook geloof ik dat je jezelf af en toe wat lekkers moet gunnen. Dat kan elke dag wat kleins zijn, of af en toe juist lekker uitgebreid eten. Soort van beloning (het beste na intensief sporten).
Als je veel sport, zorg dat je meerdere maaltijden per dag eet. Het intermittent fasting (eten tot bepaalde tijd) zoals hier genoemd wordt, tja het werkt, maarja dan moet je die levensstijl volhouden, zou niets voor mij zijn.
Zorg ook voor goede voeding, dus eiwitrijk. Ik eet veel kwark, ei en kipfilet.
Krackers of maiswafels met pindakaas of kipfilet, banaantjes en tussen de middag een lekkere salade. ‘s Avonds eet ik normaal en na het eten nog fruit of kwark (eiwitten).
Ook heel de dag water drinken helpt.
Maar vergeet niet dat je moet doen wat voor jou goed voelt!