Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
123Shadow123 schreef:Ik snap dat de kliniek niet leuk hoeft te zijn, maar als ze zelf al aangeven dat ze niet weten of ze me kunnen helpen?
123Shadow123 schreef:We zijn even langs de huisarts gereden. Die was verbaasd me te zien. Hij gaat erachter aan, vindt het niet kunnen dat ze me naar huis hebben gestuurd.
Ik snap dat de kliniek niet leuk hoeft te zijn, maar als ze zelf al aangeven dat ze niet weten of ze me kunnen helpen?
Die mirtazapine ga ik even onthouden! Ik word morgen toch nog gebeld door huisarts.
Ik geef niet over. (Even afkloppen, al jaren niet meer)
Edit; uurtje geleden alprazolam genomen en ik heb zowaar zin in kipnuggets dus we gaan even naar de mac xD
verootjoo schreef:Ms kan de HA overleggen om er toch een sonde te laten plaatsen? Dan kan je lichaam iig een beetje bijkomen en kost het jou nog geen moeite. Als je lichaam wat aangesterkt is kan je weer leren eten, maar dan kan het op langzamer tempo omdat je lichaam dan ook al gevoed wordt met sondevoeding.
Ik zou trouwens ook je lichamelijke inspanning tot een minimum beperken om verder afvallen zoveel mogelijk te voorkomen.
123Shadow123 schreef:De testweek wil ik ook wel proberen, maar er moet wel wat gebeuren in de tussentijd. Moet wel zeggen dat het fijn is om adviezen etc te krijgen en ook via pb
Drinken lukt wel. Al gehoord dat ik aquarius moest gaan drinken omdat dit ongeveer hetzelfde is als ORS
bigone schreef:123Shadow123 schreef:De testweek wil ik ook wel proberen, maar er moet wel wat gebeuren in de tussentijd. Moet wel zeggen dat het fijn is om adviezen etc te krijgen en ook via pb
Drinken lukt wel. Al gehoord dat ik aquarius moest gaan drinken omdat dit ongeveer hetzelfde is als ORS
Haal dan die pakjes drinkvoeding van de apotheek.
eekhoornerik schreef:Een depressie kan ook zorgen voor misselijkheid/geen eetlust. Ik herken het namelijk, heb een paar keer een depressie meegemaakt en ik kon amper iets naar binnen krijgen. Kilo’s vlogen er af en ik werd graatmager.
Door medicatie (antidepressiva) ben ik er weer bovenop gekomen, heb je ook begeleiding van een psychiater gezien je zelfmoordgedachtes?
eekhoornerik schreef:Een depressie kan ook zorgen voor misselijkheid/geen eetlust. Ik herken het namelijk, heb een paar keer een depressie meegemaakt en ik kon amper iets naar binnen krijgen. Kilo’s vlogen er af en ik werd graatmager.
Door medicatie (antidepressiva) ben ik er weer bovenop gekomen, heb je ook begeleiding van een psychiater gezien je zelfmoordgedachtes?