Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lau_ schreef:Ik merk wel hoe meer ik er over na denk hoe erger het wordt.
Ik heb er bijvoorbeeld vorige week bijna geen last van gehad en gisteren opeens weer en nu zit het in mijn hoofd. Als ik op werk druk ben heb ik er ook geen last van.
Verder heb ik al mijn eetlust nog ( misschien zelfs teveel), maag + darmen werken nog goed..
Lusitana schreef:Er is naar de longen geluisterd en astma (heb ik ook) kunnen ze horen, ook al voordat je het goed benauwd hebt.
In de OP staat duidelijk dat de longen, hartslag en bloeddruk gechecked zijn en okee waren.
ElviraKelan schreef:Lusitana schreef:Er is naar de longen geluisterd en astma (heb ik ook) kunnen ze horen, ook al voordat je het goed benauwd hebt.
In de OP staat duidelijk dat de longen, hartslag en bloeddruk gechecked zijn en okee waren.
Bijzonder dat het dan pas bij mij is ontdekt toen ik door de medische mallemolen moest en zevlekjes op mijn longen zagen...
Zelfs bij de longontsteking had ik geen harde bewijzen die je zo kan checken. Pas bij longfoto’s en bloeduitslagen kwam mijn eerste longontsteking aan het licht. De tweede longontsteking kon je wel horen.
Gaat dus niet altijd op.
Lusitana schreef:Nee er kan zoveel verborgen blijven, tot kanker aan toe, maar het als je iets ernstigs hebt gaat het dus niet weg door ontspanning. Met andere woorden, je kunt altijd beginnen met proberen of het weggaat met ontspanning.
Boras schreef:Ik wist niet dat er iets mis was zoals Lusitana dat zo stellig beweert.
Lusitana schreef:Boras schreef:Ik wist niet dat er iets mis was zoals Lusitana dat zo stellig beweert.
Ik neem aan dat men niet naar een arts gaat om te melden dat men zich kiplekker voelt en dat als men merkt dat voorgeschreven advies of medicijnen niet helpen, de diagnose niet vertrouwd wordt en men terug gaat. Op dat moment, met die gegevens, zal een arts over het algemeen verder gaan zoeken/doorverwijzen, en daar kan men ook om vragen.
Ik bedoel niet dat je je eigen diagnose kunt stellen.
Excuus als dat niet duidelijk was.