Ingegroeide teennagel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 20:19

De podoloog heeft mijn nagel weer opgebouwd met hetzelfde spul als voor nepnagels, heb er geen last meer van! Mijn buurvrouw is erg geholpen met die veertjes, zij heeft al twee keer een stuk van haar nagel laten halen maar dat hielp niets.

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-18 10:53

chanicha schreef:
De podoloog heeft mijn nagel weer opgebouwd met hetzelfde spul als voor nepnagels, heb er geen last meer van! Mijn buurvrouw is erg geholpen met die veertjes, zij heeft al twee keer een stuk van haar nagel laten halen maar dat hielp niets.

En bij jou hebben zo ook je hele nagel verwijderd en het nagelbed laten afsterven?
Dat klinkt namelijk wel als een oplossing, ik moet zeggen dat ik nu ook niet graag op bloten voeten loop, aangezien mijn nagel gewoon heel erg lelijk is, dus dan zou dat probleem ook meteen opgelost zijn.

Als die nagel weer word opgebouwd is dat dan permanent of moet je dan net als met nepnagels om de zoveel weken terug?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 12:00

CharmingS schreef:
chanicha schreef:

En bij jou hebben zo ook je hele nagel verwijderd en het nagelbed laten afsterven?
Dat klinkt namelijk wel als een oplossing, ik moet zeggen dat ik nu ook niet graag op bloten voeten loop, aangezien mijn nagel gewoon heel erg lelijk is, dus dan zou dat probleem ook meteen opgelost zijn.

Als die nagel weer word opgebouwd is dat dan permanent of moet je dan net als met nepnagels om de zoveel weken terug?

Bij mij hebben ze een reep nagel weggehaald en spul erop gedaan zodat het niet meer zou teruggroeien.
Nou dat werkt dus totaal niet. Nagel groeide gewoon weer terug op die plek en weer hetzelfde probleem. Tot ik nagelweker ging gebruiken, toen kon hij niet meer ingroeien.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 14:49

CharmingS, dat opbouwen doen zodat je nagel, die er bij mij niet af is gehaald, de goede richting opgroeit.
Ik moet alleen oppassen dat ik het niet te kort afknip en dat opgebouwde gedeelte valt er vanzelf af.
Ik heb zoveel mensen gehoord die hun nagel gedeeltelijk hadden laten verwijderen en waarbij het gewoon weer terug kwam dus dat zou ik niet doen.

germie

Re: Ingegroeide teennagel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 16:19

Een nagel dunner of soepeler maken kan eenvoudig, gewoon vijlen en er zijn ook oliën voor. Beiden werkt het beste.