Bedankt voor jullie ervaringen.
Ik ga morgenochtend even terug naar het ziekenhuis voor controle van mijn brace. Mijn bank zit heel diep en als ik er een tijdje op gezeten of gelegen heb kruipt die brace helemaal omhoog, volgens mij is hij sowieso iets te lang afgesteld. Zou fijn zijn als hij wat korter kan. Ik heb ook helemaal een beurs borstbeen
Ik heb daar mee doorgelopen. Geen dag gemist van mijn werk of mijn paarden aan huis. Uiteraard pluk ik daar nu de vruchten van...
Ik kan me geen buikpijn herinneren. Als je niet goed naar de w.c. kan dan kan dat uiteraard een oorzaak zijn, maar laat je niet wegsturen als je het toch niet vertrouwd. Verder, pak vooral je rust en neem de tijd om het goed te laten genezen. Liggen en lopen vind ik het meest prettig. Wissel het af. Het is echt steeds zoeken naar wat werkt.
Er zijn doorgaans leefregels bij zo’n fractuur waar je je aan moet houden tbv het herstel.
) gemaild, die zei dat ze me nu alleen verder kon behandelen met verwijzing van mijn arts. Dat zal dan de traumatoloog zijn waar ik volgende week heen moet denk ik?