Zenuwachtig voor eerste keer seks

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Zenuwachtig voor eerste keer seks

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 20:41

Goh, ik heb in alle jaren op bokt nog nooit in een week tijd zo veel topics over Seks gezien, en dan ook nog van dezelfde persoon :x :+

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 20:46

Er is ook de mogelijkheid om NIET te reageren ;) Als TS serieus is: dik oke. Als TS er om grapt: ook oke? :’) Misschien heeft een ander er ooit wat aan.

@TS: ik persoonlijk heb 1,5 jaar gewacht. Ik en mijn partner hadden beiden nog nooit seks gehad. Op een dag kwam gewoon een moment dat het spontaan gebeurde :) Ik zou me dus niet teveel zorgen maken en het gewoon laten gebeuren wanneer de tijd er is. Je hormonen zorgen vanzelf dat het vuurwerk ontploft :’)

Photograph

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-18 20:46

Jolliegirl schreef:
Blijf jij topics openen over seks?
Want dan zit je op bokt niet helemaal op t juiste adres denk ik?

Nee, dit was het enige wat ik nog wilde openen. Sorry hoor. En ik had het aan de moderators gevraagd en die vonden het goed :)

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 20:52

lieveli schreef:
Bananen eten schijnt te helpen tegen de zenuwen.

Moet dat? Mijn nieuwe vlam is slager. :')

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 20:52

Ik was ook een beetje zenuwachtig voor de eerste keer. Ik had het geluk met een jongen te zijn die al aardig wat ervaring had en heel rustig was. Ik kon het echt goed over me heen laten komen.

Probeer dat ook, besteed veel tijd aan voorspel en ga niet door omdat het moet of omdat je al begonnen bent, maar ga door omdat je dat wilt. Vertel aan je vriend dat je zenuwachtig bent en vraag hem ook rustig aan te doen. Je kan zelf aangeven wat je wel fijn vind en wat niet. En vergeet niet dat je altijd nee kan zeggen als hij te ver gaat :)

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 20:53

Vertel aan je vriend dat je het spannend vindt, hij is waarschijnlijk net zo zenuwachtig als jij.

En daarnaast, je hoeft niet persé af te spreken "vanavond gaat het gebeuren". Dan ligt er meteen zo'n druk op.

Ga gewoon lekker knuffelen en strelen en verken elkaars lichaam eerst. Dan volgt de rest vanzelf :j

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 20:54

Hopelijk worden er hier geen grappen gemaakt.

Maar zenuwachtig als ik vind het leuk spannend zoals verjaardags kadootjes. Of zenuwachtig als voor een examen? Eerste is goed. Tweede is niet ok, dan ben je er nog niet aan toe. Begin met knuffelen met kleren aan ontspan en plan vooral niks. Iets dat moet is niet goed, iets dat spontaan ontstaat is gewoon leuk.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 20:57

Ik zal even serieus reageren. Wat goed helpt is weten wat je zelf fijn vindt en wat je nodig hebt, en dit ook durven aangeven aan de ander :) masturbatie (zelfbevrediging) kan goed helpen om erachter te komen wat je fijn vindt.
Het helpt ook als hij goed luistert en voorzichtig is. Op de eerder gegeven websites kun je verder wat lezen over technieken die je kan gebruiken om opgewonden te raken, zodat sex een stuk makkelijker is. En verder vooral je gevoel volgen. Als het niet goed voelt: niet doen. Er is niks mis met zeggen dat iets niet leuk is, of niet fijn, en als je een lieve partner hebt, luistert die daarnaar en helpt ook om het wel fijn te maken.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 21:01

Palmera schreef:
lieveli schreef:
Bananen eten schijnt te helpen tegen de zenuwen.

Moet dat? Mijn nieuwe vlam is slager. :')

HAHA oh my. Twee diëten op een kussen, daar slaapt de duivel tussen _O-

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 21:02

Ja erg hè! :') In weet niet hoe ik het voot elkaar krijg :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 21:05

Zoveel foute grappen in mijn hoofd dat ik niet kan kiezen.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 21:05

Ik heb ze vast al gehoord, mijn dinnetjes zijn ook al zo lekker op dreef :+

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 21:06

Jackytje schreef:
Zenuwen helpen niet ;) Just sit back and relax. Wellicht kan je je wat voorbereiden door het één en t ander te lezen. Sowieso is voorspel belangrijk, neem daar de tijd voor. De rest volgt dan - meestal - vanzelf. :)

Pittig hoor, de eerste keer op elkaar zitten. Ik zou beginnen met liggen... :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 21:09

Cinderella schreef:
Jackytje schreef:
Zenuwen helpen niet ;) Just sit back and relax. Wellicht kan je je wat voorbereiden door het één en t ander te lezen. Sowieso is voorspel belangrijk, neem daar de tijd voor. De rest volgt dan - meestal - vanzelf. :)

Pittig hoor, de eerste keer op elkaar zitten. Ik zou beginnen met liggen... :')

Nee dat is lastig met uitkleden.

Grapje Ts en dit klinkt heel stom maar, het is maar seks. Dat zit volledig geprogrammeerd in je brein, het is zo natuurlijk als wat. Dus zet een leuk muziekje op, begin met zoenen en laat de rest maar aan je lijf over.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 21:10

Ik wil trouwens niet ontmoedigen ofzo, maar in voorspel kun je ook prima blijven hangen.
Dat hoeft helemaal niet in iets anders te eindigen, het kan ook daarmee eindigen

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 21:18

neem er een joint bij, ontspant prima en je krijgt zin in seks.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 21:20

Dat geldt ook niet voor iedereen.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 21:20

Eeh ik zou dat advies gewoon naast je neerleggen. Iemand adviezeren drugs te gaan gebruiken slaat nergens op {:)-:(

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 21:23

Ik snap de verleiding om er een geintje over te maken maar het eerdere topic van TS is al uitgebreid benut om te grappen en grollen: [HK] Is dit veilig seks?
Is wel zo fijn om dit topic dan serieus te houden zodat TS ook verdere vragen kan stellen. Ik denk dat we openheid hierover beter kunnen aanmoedigen dan gebruikers weerhouden van dit soort vragen doordat het helemaal offtopic gaat. :)

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 21:26

pillow schreef:

ik val ervan in slaap :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 21:27

Avalanche81 schreef:
pillow schreef:

ik val ervan in slaap :+

Ik ook!

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 21:58

Doe het pas al je er aan toe bent. Er zijn genoeg voorstadia voor de daadwerkelijke daad. Als jullie je daar vrij en fijn in voelen merk je zelf wanneer je klaar bent voor je/jullie eerste keer seks. En seks doe je voor jezelf. Niet voor je vriendje.

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 22:00

Moderatoropmerking:
dit is een onderwerp wat voor veel mensen gevoellig ligt- laten we daar serieus op antwoorden. Het vriendelijke maar dringende verzoek de reacties on-topic houden

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 22:02

ViennaDj schreef:
Paardenfann4 schreef:
Volgens mij ben je ook een stuk jonger dan in je profiel staat, klopt dat? Als je zo zenuwachtig bent dan zou ik er nog even mee wachten en het voorlopig nog niet doen.

Ik ben gewoon 20 jaar oud.

Als je eerlijk advies wil, moet je niet liegen over je leeftijd. Een beetje terug lezen van je eerder geplaatste berichten is het wel duidelijk dat je nog lang geen twintig bent. Dat is niet erg, maar laat je leeftijd dan blanco.

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 22:03

karuna schreef:
Eeh ik zou dat advies gewoon naast je neerleggen. Iemand adviezeren drugs te gaan gebruiken slaat nergens op {:)-:(

hoeveel mensen nemen alcohol om te ontspannen? En een keer een joint kan geen kwaad, je bent heus niet gelijk verslaafd. Ts is nerveus toch en volwassen dus waarom niet