Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
primera schreef:Ik ben blij dat jij niet mijn buur bent en andersom ook.
Ik heb 3 kinderen (3-13) en geloof me, het zijn echt "speciale" kinderen (2 in elk geval). Ik woon in een flat en wil ook geen overlast veroorzaken, onwijs veel tips en lange ondersteuning erbij gehad. Woedeaanvallen zijn vrij pittig en het sloopt je ook als alleenstaande ouder (zelfs samen was het niet fijn). Ik doe alles om overlast te voorkomen maar het blijven energie rijke kinderen die best reactie geven.
Het liefst zou ik vrij af willen wonen maar helaas is dat vrijwel onmogelijk.
Ik zou ook bloednerveus worden als buren erover zouden klagen, kan al niet tegen teveel stress en dat zou dus echt niet meewerken aan overlast vermindering.
Sizzle schreef:KimD, driftbuien bij peuters zijn doorgaans niet in de periode die je je actief herinnert.
Boos drammen op kleuterleeftijd is heel wat anders, daar kun je wel herinneringen aan hebben.
Cayenne schreef:primera schreef:Ik ben blij dat jij niet mijn buur bent en andersom ook.
Ik heb 3 kinderen (3-13) en geloof me, het zijn echt "speciale" kinderen (2 in elk geval). Ik woon in een flat en wil ook geen overlast veroorzaken, onwijs veel tips en lange ondersteuning erbij gehad. Woedeaanvallen zijn vrij pittig en het sloopt je ook als alleenstaande ouder (zelfs samen was het niet fijn). Ik doe alles om overlast te voorkomen maar het blijven energie rijke kinderen die best reactie geven.
Het liefst zou ik vrij af willen wonen maar helaas is dat vrijwel onmogelijk.
Ik zou ook bloednerveus worden als buren erover zouden klagen, kan al niet tegen teveel stress en dat zou dus echt niet meewerken aan overlast vermindering.
Waarom zou TS niet mogen laten weten dat ze er last van heeft? Haar woongenot is toch ook belangrijk?
Nagini schreef:Ik vind het altijd bijzonder hoe coelant je/de maatschappij moet zijn puur omdat het een kind is. Niet iedereen is dol op kinderen.. net zoals niet iedereen dol is op honden, katten, iemand met een drum hobby of iemand die graag klust met de boormachine. En we mogen direct klagen als dit het geval is.. maar nee.. als een kind moord en brand schreeuwt moeten we er maar doorheen zitten.
mvdende schreef:En kind oppakken en in de auto zetten en er mee gaan rondrijden totdat de woede aanval over is? Of achter op de fiets. Of in een kinderwagen.
Zorg er maar voor dat je geen overlast veroorzaakt.