Sportlegging geschikt voor zandloper figuur

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Em_

Re: Sportlegging geschikt voor zandloper figuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 21:39

Van de Action de Australian yoga broek (=sport legging). Ik vind um heerlijk zitten! Hij zit lekker hoog en strak. Maar genoeg rek in voor evt. bredere heupen!

FatCat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-18 01:03

Ik heb de broeken gepast. Bij deze een verslag. Hopelijk heeft een lotgenoot hier wat aan!

Profiel:
157cm - 56KG
Ik ben zeker niet strak! Als een kleding stuk niet mooi past ziet het er verschrikkelijk uit met rolletjes en builtjes.
Taille 67cm
Allesbreedste punt 97Cm (Heupen zijn niet mijn breedte punt, maar mijn bovenbenen)

Alle broeken zijn maat S

Mizuno --> Te los aan de buik. Valt ook groter. kon wel aangepast worden aan de taille maar dan zat het nog wat te los aan buik.
https://www.wehkamp.nl/mizuno-hardloopb ... duct_image

Reebok --> Heel dunne stof. Viel ook veel te groot.
https://www.zalando.nl/reebok-run-tight ... t-q11.html

Oysho Powerfull --> Komt erg hoog! Bij mij tot aan mijn BH :') Maar zat wel lekker en zag er ook nog eens goed uit. Het partoon op de kont is heel flatterend. Moeilijk om aan te trekken.
https://www.zalando.nl/oysho-powerful-l ... r-q11.html

Oysho Supersculpt --> Interessante broek. Er zit een non-strech stof in aan de buitenkant van de dijen en aan de onderkant van de kont. Dit is het supersculpt element denk ik. Daarom zit deze strakker aan de dijen. Ook zit er een soort van badstof aan de binnenkant van de taille band, daardoor blijft deze beter zitten. Komt ook iets minder hoog dan de voorgaande. Aantrekken was een avontuur echter...

Under armour --> Prachtige broek en kleur (bordeau) . Gemakkelijk aan te trekken en zat ook heel mooi maaaaaar helaas met cameltoe effect!
https://www.zalando.nl/under-armour-fly ... s-g11.html

H&M - Shaping waist. Ik vond hem los zitten. Zeker aan de taille. Sloot ook niet mooi aan. Mogelijk voorheen gepast door een optimistisch iemand? Wel mooi ontwerp.
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0646429003.html

H&M - sportlegging. Zat mooi. ook smaller dan de bovenstaande aan de taille. Mooi ontwerp en glanzende stof.
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0636172001.html

Aangezien ik de laaste broek voor 18euro heb kunnen bestellen, en ik nog niet op doelgewicht zit, ga ik deze houden. Eens op gewicht bestel ik terug een paar broeken van Oysho en underamour.

FatCat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-18 11:55

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 12:01

Je link doet het niet :P

De speedpocket van UA is mijn nieuwe favoriet! Extra strak rond de waist ivm een pocket waar je je telefoon in kan doen.

FatCat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-18 12:11

Had hem fixed, zou nu moeten werken?

Grappig - als ik op jouw link click en kies voor NL kom ik uit op het merk Únderarmour. Daar heb ik er idd ook 1 van gepast, en die zat ook heel fijn.

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 12:23

Ik ben 1.62 en ~52 kilo en draag meestal een xs, dus misschien had je toch een maatje kleiner moeten bestellen? S is bij mij altijd echt veel te los aan de buik en benen.

FatCat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-18 12:50

Hmm ik denk dat XS toch te klein zou zijn. Denk dat ik voor de H&M broek net tussen 2 maten in zat, die pech kan je hebben. Maar ik was echt onder de indruk van de kwaliteit en ontwerp, en ze zijn zeker een optie voor de toekomst als op doelgewicht zit.

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 13:01

Ja ik vind dat de sportleggings van de h&m echt beter zijn geworden de laatste jaren :j

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 23:52

Even een schopje,

Heb laatst deze binnen gekregen en hij zit echt heerlijk, als een tweede huid: https://www.zalando.nl/hunkemoeller-sea ... t-i11.html
Hij heeft geen naad in het midden, dus ook geen vervelende cameltoe of iets dergelijks. Had ook 2 leggings van het merk even & odd besteld, deze zitten super wijd aan de bovenkant, dus die zijn weer retour gegaan.

FatCat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-19 01:17

die is cool!!! <3

Heb nu een beetje spijt dat ik niet even gewacht heb hahahaah. Deze is namelijk nieuw.

Is het een stevige stof?

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 08:54

Mwah niet super dik, maar ook geen flutstof. Hij is in ieder geval squat proef :D

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 13:56

Heb deze besteld bij Zalando en hoop dat hij lekker zit. Beetje doorschijnend maakt me overigens niet uit. Ben van het kunstrolschaatsen gewend dat de leggings wel eens doorschijnen en de uktieme tip is om dan gewoon een zwarte/witte onderbroek of string aan te doen!

Pasvorm is vooral een dingetje.

Afbeelding

_Lobke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 15:47

Ik heb een sport legging van de Decathlon maat xs. Zit mooi strak ik heb vooral brede heupen en kont. Ik ben 1.68 en 54 kg.

Frankaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 13:48

Ik had laatst een sportlegging van myprotein besteld in de actie, al helemaal voor die prijs echt een super legging die niet doorschijnt en fijn blijft zitten :). Ze zijn erg rekbaar en ook lang, ik heb een vrij normaal figuur maar ze zitten alle soorten lichaamstypes wel goed vermoed ik.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 12:13

Oud topic maar ik dacht misschien heb je nog tips in de huidige markt?

Ik ben ook klein dus geen lange maten, heel smal in de buik/taille en breed heupen en flinke bovenbenen.
Legging moet strak zitten/ondersteunend, niet doorschijnen met squatten.

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-23 12:23

Ik heb er eentje van de Decathlon. Zit heerlijk en zelfs voor mijn lengte super.
De Decathlon heeft heel veel soorten sportleggings. Kans van slagen is wel groot.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 20:40

karijn schreef:
Ik heb er eentje van de Decathlon. Zit heerlijk en zelfs voor mijn lengte super.
De Decathlon heeft heel veel soorten sportleggings. Kans van slagen is wel groot.

Ik heb er ondertussen verschillende van SHEIN. De dikkere versies. Schijnen bij mij niet door. Zorg in elk geval dat je de juiste maat hebt. Ik ben 1,59, weeg rond de 64kg en pak altijd maat M. Soms zelfs L. Zit mooi op de enkels dan bij mij. Meeste zijn hoge taille en scrunch achter

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 21:09

Teveo vind ik een erg fijn merk met mijn zandloper figuur :j

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 22:07

Nu dit topic omhoog is geplaatst durf ik ook wel een zoektochtje te plaatsten :D

Ik zoek een broek die geschikt is om actief mee te sporten, squadproof, hoge taille, geschikt voor ronde billen en boven benen maar smallere taille (lastig heb ik gemerkt) geen naad aan de voorkant. Geschikt voor maat 42/44 en lange benen, bij voorkeur ook nog compressie := en dat voor een leuk prijsje
Nou ik denk dat het heel lastig word maar wie weet heeft iemand hier de tip :D

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 22:47

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 23:17

Die is wel mooi zonnetje

Aan waarom al die leggingen zo'n naad aan de voorkant hebben :+
Een paar goede deathlifts of squads en alles zit er tussen :=

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 23:44

Seven schreef:
Die is wel mooi zonnetje

Aan waarom al die leggingen zo'n naad aan de voorkant hebben :+
Een paar goede deathlifts of squads en alles zit er tussen :=

Valt volgens mij wel mee.

Ik sport nu met mn harrys horse rijleggingen. Die zijn lekker stevig en dikker. Maar als ik slanker ben wil ik er weer hipper uitzien merk ik. :+ en die hebben ook een soort van naad.